Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnistaa aidot Converset feikeistä?

Vierailija
03.08.2015 |

Erottaako joku?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidoissa se tähtitarra on nilkan sisäpuolella ja kantapäässä lukee all (tähti) star. Feikeissä usein tähti on nilkan ulkopuolella ja kantapäässä lukee jotain muuta. Tunnistaa helposti jos tietää miltä aidot näyttää ja tuntuu, käy vaikka ihan conversen sivuilla kattomassa. Siellä on 360 asteista kuvaa kengistä.

Vierailija
2/24 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen laadussa huomaa. Viimeistään käytössä vaikkei ulkonäkö välttämättä mitään paljastaisikaan, piraatitkin voi olla tosi aidon näköiset ja huolella tehdyt. Feikkejä on tehty eniten Conversen kangastennareista, nahkaisia feikkejä en muista koskaan nähneenikään.

Kannattaa siis ostaa Converset kaupasta tai vain nahkaisia yksilöitä jos haluaa välttää feikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, onko ne aidot?! Aidotkin on vaan tennarit. Jalalle mukavampi kenkä onkin sitten ihan joku muu kuin _tennari_.

Vierailija
4/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostopaikasta varmasti voi päätellä, ovatko aidot vai eivät. Jossakin ulkomailla (kaukoidässä) myydään pilvin pimein feikkejä, joiden Suomeen tai muualle EU-alueelle tuonti on rikos. Laiton valmistaja rikkoo tuotteiden oikeiden oikeudenomistajien tavaramerkki- ym. oikeuksia varastamalla ne. Myös ostaja tukee tätä rikollista toimintaa. 

Vierailija
5/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on Converse All Star Chuck Taylor Special Editionit, sellaisia ei ole tullut muita vastaan. Niiden väritys on täysin poikkeuksellinen.

Vierailija
6/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on se tähti usen,aidoissa.

Itse käytän mitä sattuu feikkimarkettitennaria, kun en periaatteen vuoksi maksa merkistä. Tai merkkiä, josta saa ratkottua nätisti merkin pois. Conseissa ei saa.

Vierailija
7/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikeissä on kannan all star tekstin lisäksi ympyrässä oleva R kirjain.

Vierailija
8/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:56"]Minullapa on Converse All Star Chuck Taylor Special Editionit, sellaisia ei ole tullut muita vastaan. Niiden väritys on täysin poikkeuksellinen.
[/quote]
No voi vittu vau!

Vierailija
9/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:57"]Niissä on se tähti usen,aidoissa.

Itse käytän mitä sattuu feikkimarkettitennaria, kun en periaatteen vuoksi maksa merkistä. Tai merkkiä, josta saa ratkottua nätisti merkin pois. Conseissa ei saa.
[/quote]
Siis markettien feikkitennaria. ;)

Vierailija
10/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on itselläni 15 paria converseja ja niihin aika paljon perehtyneenä tunnistan kyllä helposti kankaasta, mallista, jämäkkyydestä, teksteistä, saumoista jne feikit

Vierailija
11/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä nyt toisen ihmisen tennareiden jämäkkyyden näet?

Vierailija
12/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:02"]

Miten sä nyt toisen ihmisen tennareiden jämäkkyyden näet?

[/quote]

koska feikeissä se kangas on niin paljon ohuempaa, että "lörpsähtää" ja ruttuja/liika kangasta tulee paikkoihin (esim kengän sivuille, pohjan yläpuolelle), jossa aitojen kangas pysyy mallissaan ja jämäkkänä, piece of cake.

Vierailija
13/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

te rakkaat mammat kellä ei ole varaa ostaa itsellenne tai lapsillenne aitoja consseja, vaan tyydytte nettikauppojen/bulgarian tuliais converseihin, niin valitettvasti se feikkiys huutaa niistä kengistä kilsan päähän

Vierailija
14/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:57"]

feikeissä on kannan all star tekstin lisäksi ympyrässä oleva R kirjain.

[/quote]

miksi alapeukku? ihan satavarmasti on varma merkki feikeistä.

lisäksi aidoissa kokolapun teksti on aina musta, feikeissä usein esim punainen

Vierailija
15/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useammatkin aidot Converset. Ostopaikka Stockmann tai iso amerikkalainen kauppa, joten uskoisit, että ovat aidot. Lisäksi on ollut Conversen paitoja ja laukkuja. Lähes yhtä monta kertaa olen pettynyt laatuun. Tennarit eivät kestä lasten koko kesän käyttöä (ei ainoat kengät) ja paidat kulahtaa ensimmäisten joukossa.

Vierailija
16/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikeissä pohjan väri saattaa olla jokin muu kuin ruskea (esim läpinäkyvä). Itselläni 7 paria consseja, kaikkien pohjat ovat ruskeita joten kaipa sekin voi olla yksi vinkki

Vierailija
17/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:21"]

Meillä on ollut useammatkin aidot Converset. Ostopaikka Stockmann tai iso amerikkalainen kauppa, joten uskoisit, että ovat aidot. Lisäksi on ollut Conversen paitoja ja laukkuja. Lähes yhtä monta kertaa olen pettynyt laatuun. Tennarit eivät kestä lasten koko kesän käyttöä (ei ainoat kengät) ja paidat kulahtaa ensimmäisten joukossa.

[/quote]

Kumma juttu. Mun koristossut on tongittu kirppiksen "ota tästä ilmaiseksi" -laarista ja ovat kestäneet monta kesää.

Vierailija
18/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:24"]Mitä väliä, onko ne aidot?! Aidotkin on vaan tennarit. Jalalle mukavampi kenkä onkin sitten ihan joku muu kuin _tennari_.
[/quote]

Sitä väliä että mulla ainakin feikit hajos alle kahessa viikossa. Aidot ei.

Vierailija
19/24 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:24"]Mitä väliä, onko ne aidot?! Aidotkin on vaan tennarit. Jalalle mukavampi kenkä onkin sitten ihan joku muu kuin _tennari_. [/quote] Sitä väliä että mulla ainakin feikit hajos alle kahessa viikossa. Aidot ei.

[/quote]

Peesi tälle. Feikit kestää yleensä ihan maksimissaan yhden kesän, aitoja käytin kolme kesää putkeen.

Vierailija
20/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:21"]Meillä on ollut useammatkin aidot Converset. Ostopaikka Stockmann tai iso amerikkalainen kauppa, joten uskoisit, että ovat aidot. Lisäksi on ollut Conversen paitoja ja laukkuja. Lähes yhtä monta kertaa olen pettynyt laatuun. Tennarit eivät kestä lasten koko kesän käyttöä (ei ainoat kengät) ja paidat kulahtaa ensimmäisten joukossa.
[/quote]

Vaiko miten olisi converset niin ne on KANGASKENGÄT!!! Miten voi odottaa että kangaskengät kestää lapselle koko kesän. Varsinkin jos ovat ainoat kengät nuorella... Ei kangaskenkä voi kestää samaa kuin kunnon nahkakenkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän