NAINEN ! pitäisitkö tälläistä sormusta? "kuva"
[url=http://aijaa.com/7UtHLk][img]http://i2.aijaa.com/t/00547/13922364.t.jpg[/img][/url]
ajattelin vaimolle synttärilahjaksi :) tykkää tuosta vanhan koulukunnan pääsky-aiheesta!
mutta mietin, onko malli liian.. miehekäs? :/
Kommentit (32)
Näkyy joku medaljongin tyyppinen laatta? Onko toi suoraan ylhäältä otettu kuva? Joka tapauksessa ihan kamala, oikeasti :( Kindermunayllätyksen näköinen. Minkä ikäisiä olette?
Suoraan sanoen en, paitsi jos olisi siro, eli paljonkin alle sentin tuo lätkä.
"Tälläistä"... Etkä ole edes mies.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:02"]
[/quote]
öö.. olen?
Kyllä pitäisin jos mieheltäni saisin mutta itse en ihan tuollaista ostaisi.
jospa mie vähän kuvailen hänen tyyliä: lila tukka, mustat lasit, rinnassa tatska jossa just tuommoinen pääsky, yleensä mustat vaatteet ja tennarit.
kulta siis täyttää 32 ens kuussa ja arvelin että tuosta tykkäsi. väristä ja kuvasta. hänellä on ennestään yks semmoinen sormus semmoista vihreää kiveä ja tuohan sopisi sen viereen !
Ap
Joku tämän tyyppinen, ei olisi ihan niin rihkaman näköistä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:09"]
jospa mie vähän kuvailen hänen tyyliä: lila tukka, mustat lasit, rinnassa tatska jossa just tuommoinen pääsky, yleensä mustat vaatteet ja tennarit.
kulta siis täyttää 32 ens kuussa ja arvelin että tuosta tykkäsi. väristä ja kuvasta. hänellä on ennestään yks semmoinen sormus semmoista vihreää kiveä ja tuohan sopisi sen viereen !
Ap
[/quote]
Ikää 32... Osta aikuiselle naiselle sopiva sormus.
Vaikutat tuntevan naisesi tyylin hyvin, joten luota vain omaan arvioosi! Joka tapauksessa hän varmasti arvostaa, että tunnet hänen makunsa. :) Malli ei ole liian miehekäs, kunhan koko pysyy hillittynä. Monikaan vastaaja ei tässä ketjussa ole huomioinut, että ei tässä HEIDÄN makuaan mietitä vaan naisesi. Olet kultainen mies! <3
No tyylinsä kuullostaa siltä,että ehkä pitäisikin,mutta varoitus:on tuo vähän teinimäinen sormus kuitenkin.Ei välttämättä ole ihan just se hienoin sormus,mutta ehkä hän silti pitäisi.
Ei varmaan tule ihan jokapäiväiseen käyttön, noin suuri on vähän epäkäytännöllinen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:13"]
Vaikutat tuntevan naisesi tyylin hyvin, joten luota vain omaan arvioosi! Joka tapauksessa hän varmasti arvostaa, että tunnet hänen makunsa. :) Malli ei ole liian miehekäs, kunhan koko pysyy hillittynä. Monikaan vastaaja ei tässä ketjussa ole huomioinut, että ei tässä HEIDÄN makuaan mietitä vaan naisesi. Olet kultainen mies! <3
[/quote]
Otsikossa kysyttiin pitäisitkö tällaista sormusta ja sen mukaan vastasin. Oman makuni mukaan. Mistäs mä voisin tietää ap:n vaimon makua.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:02"]
[/quote]
öö.. olen?
[/quote]
ÖÖ..et.
Outo sormus. Aika nuorekas. siis tosi nuorekas, menee vähän lapsellisen puolelle.
Onko tosta parempaa kuvaa? Mittasuhteet?
No minä tilasin itselleni tuollaisen :-D
Ja pari muuta kun alessa olivat!
En kysele keltään tykkäävätkö, se ei muille kuulu mitä sormeeni tungen !
Tilaa ihmeessä, jos uskot että vaimo tykkää :-)
se sormuksen koko on 24mm. harmittaa että ole sellainen soikea, tuo kuva on passeli mutta malli vähän hölmö :( !
Ap
Ihan jees. Vois voisin kuvitella et sopii vaimollesi. Ei kannata kuitenkaan luottaa tämän palsta vinkkeihin. Mun miehelle oli sanottu täällä et jalkaraspi on hyvä synttärilahja!
En pitäisi