Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pasilan asema/ Helsingin päärautatieasema illalla?

Vierailija
03.08.2015 |

Onko miten turvallista liikkua esim. klo 23 siellä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, saatat saada lokin löräyksen niskaan.No on on,miksi ei olis, niinkuin nyt muuallakin toho aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turvallista. Ei ole koskaan tullut mieleenkään, ettei olisi.

Vierailija
4/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos sinulla on hillitön afro

Vierailija
5/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:21"]

[/quote]

Ei kun juuri päinvastoin.

Vierailija
6/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä kokenut liikkumisen tuohon aikaan Päärautatieaseman ympäristössä jotenkin turvallisemmaksi, yksinkertaisesti siksi, että siellä on enemmän liikennettä kuin Pasilassa. Pasilassahan on aseman ympäristössä lähinnä toimistorakennuksia, joten tuohon aikaan siellä ei liiku kuin kaukojunista poisjääneitä, ja valaistus on paikoin heikko. Tietenkin, jos tarkoitus on hypätä asemalta suoraan taksiin, hirveää eroa paikkojen välillä ei ole. 

Vierailija
7/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:21"]

[/quote]

Ei kun juuri päinvastoin.

[/quote]
Väärin hillitön afro suojaa päähän kohdistuvia iskuja

Vierailija
8/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon pelännyt Pasilan asemalla myöhään illalla. Ihmisiä oli tosi vähän liikkeellä ja nekin ainoat oli narkkareita jotka tuli pummaamaan röökiä, ja siitähän tuli melu kun mulla ei ollut. Yleensä siellä kyllä palloilee sen verran porukkaa että ei ole pelottanut.

Vierailija
9/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se turvallista, jos ei itse hölmöile. Olen kuullut, että tilastollisesti Helsingin päärautatieasemalla tai sen läheisyydessä sattuu jonkun verran enemmän esim. pahoinpitelyjä ja taskuvarkauksia jopa ihan keskellä päivää, mutta ei ole itselleni koskaan sattunut enkä ole nähnyt muillekaan sattuvan. Tosin en hortoile asemalla päissäni, levittele omaisuuttani tai käsilaukkuani tai muutenkaan omalla käytökselläni kerjää epätoivottavaa huomiota. Nämä ovat ihan perusjuttuja liikkuessa missä tahansa päin maailmaa: jos satut törmäämään, niin älä lähesty epäilyttävää henkilöä / joukkoa ja pidä omasta omaisuudestasi huolta. Samoin Pasilan asemalla.

Ihmisiä on keskustassa liikkeellä myöhään illalla vielä paljon ja nimenomaan aseman lähellä kauppojakin auki yms. Taksitolppa on ovella ja siinä autoja lähes aina.

Vierailija
10/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärauttis on ainaki ihan ok öisin, vartijoita liikkuu ja muita selväjärkisiä matkustajia. Nistejä ja juoppojaki löytyy.

Vierailija
11/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin väliin, jos ei ihan pakko ole liikkua noilla nurkilla.

Vierailija
12/12 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallista, vartijoita ja matkustajia on liikkeellä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä