Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mustasukkainen puoliso yleensä itse pettäjä?

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinkahan usein niin on vai onko todennäköisestä, että hyvin mustasukkainen mies olisi itse pulmunen? Useinhan sanotaan, että ihmiset epäilevät toista siitä mitä itse tekevät. Toisaalta en ole huomannut mitään pettämiseen viittaavaakaan. Miehellä ei pitäisi olla syytä epäillä minua kuitenkaan, mutta on tosi epäileväinen silti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sairaalloisen mustasukkainen. On väittänyt jo lähes vuoden että olen ollut toisen miehen kanssa vaikka en ole ollut. Ja jankkaa asiasta siis lähes joka päivä.
Ja itse mies on todistetusti pettänyt!

Vierailija
22/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tietyllä tapaa mustasukkainen ja en ole itse koskaan pettänyt, halunnut pettää enkä petä. Mies ei oo mustasukkainen kun vain harvoissa tilanteissa. Ehkä siitä koskamä oon ollut koko suhteen ajan täysin luotettava ja rehellinen. En ole koskaa valehdellut mistään tai salaillut. Mies taas on monta kertaa jäänyt valehtelusta ja salailusta kiinni. Mies ei kyllä ole pettänyt tietääkseni koskaa myöskään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 07:53"]

Olen aika mustasukkainen, mutta ikinä en pettäisi. Mustasukkaisuus voi johtua monesta asiasta. Minulla se johtuu hirvittävästä menettämisen pelosta, joka taas johtuu traumaattisesta lapsuudesta. N24

[/quote]

Sama täällä. Mie olen puolison naispuolisista kavereistakin ollut mustasukkanen. Mut kyllä mustasukkasuudelle varmaan aina jokin syy löytyy, kunhan asioita tarpeeks penkoo.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi