Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mustasukkainen puoliso yleensä itse pettäjä?

Vierailija
03.08.2015 |

Kuinkahan usein niin on vai onko todennäköisestä, että hyvin mustasukkainen mies olisi itse pulmunen? Useinhan sanotaan, että ihmiset epäilevät toista siitä mitä itse tekevät. Toisaalta en ole huomannut mitään pettämiseen viittaavaakaan. Miehellä ei pitäisi olla syytä epäillä minua kuitenkaan, mutta on tosi epäileväinen silti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mustis mutta en ole pettänyt. N36

Vierailija
2/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä enää, mutta todennäköisesti jotain pettämistaustaa itsellä ollut jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ja poikeuksia ei ole, ellei ole käynyt niin että mustis olisi halunnut pettää, mutta ei saanut vietyä sitä loppuun jostan syystä.
Tämmöinen ihminen tietää ettei kelpaa muille ja pelkää että toinen kelpaa kyllä hyvin.

Vierailija
4/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli melko mustasukkanen. En olisi koskaan uskonut hänen pettävän, kunnes selvisi että koko viiden vuoden seurustelumme ajan oli pettänyt eri naisten kanssa.

Vierailija
5/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani niin, että en luota miehiin. Olen aika herkkä ja huonoitsetunto. Olen salaa mustasukkainen koska en voi tietää mitä toinen ajattelee vaikka sanoo muuta. Miehellä ei pettämistaustaa ole mutta toki sitä muut naiset kiinnostaa jollain tavalla.

Vierailija
6/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tuntemat pettäjät ovat mustasukkaisia kumppaneistaan, mutta itselleen sallivat pettämisen. Mutta mustasukkaisuus on myös tietyissä määrin ihan luonnollinen asia, eikä suoraan tarkoita että pettää.

Vierailija
7/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia pettäjiä nää yleensä on. Tai ainakin sitä aikovia. Tai ovat olleet aiemmin

Vierailija
9/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin todella mustasukkainen ensimmäisessä liitossani, siis se meni ihan liiallisuuksiin ja oli sairasta. Koskaan en kuitenkaan kumppaniani pettänyt. Päinvastoin, ajatuskin siitä että olisin jonkun muun kuin hänen kanssaan tuntui ihan absurdilta. Tämän miehen kohdattua minun kaikki huomio kiinittyi vain häneen ja tuntui että suljin silmät muulta maailmalta. En enää nähnyt muita miehiä edes komeina, tuntui että olin sokea kaikelle paitsi hänelle. 

Eihän tuollainen tervettä ollut, ja mulla oli tätä miestä kohtaan joku todella paha pakkomielle. Olin ihan älyttömän rakastunut ja läheisriippuvainen. En halunnut nähdä enkä puhua kenellekään paitsi hänelle. Laitoin välit poikki ystäviinkin. 

Suututti ja pelotti kun miehellä oli paljon kavereita, myös naispuolisia, joiden kanssa jutteli ja oli paljon. Olin todella mustis, mutta en todellakaan siitä syystä että olisi pettäminen käynyt mielessäkään, kun en edes nähnyt ketään muita. 

Eli ei ole aina mustis kumppani pettäjä!

Ja oman kokemuksen mukaan minkä tulevista suhteista sain niin homma menee vähän päinvastoin. Ollut pari miestä joita ei ole kiinnostunut lainkaan menemiseni ja tulemiseni, eivät ole olleet mustasukkaisia pätkääkään ja lopulta paljastuneet pettäjiksi. Yksi vielä sanoi, ettei koe varsinaisesti tehneensä väärin ja sanoi että "Ei mua haittais yhtään jos sä pettäisit." 

Vierailija
10/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä. Tunnen naisen joka oli aivan sairaalloisen mustasukkainen ex-miehestään. Naisen mielestä hampaanpesu ja parranajokin tarkoitti että miehellä on joku nainen kierroksessa. Itse oli sellainen että vaihtoi miestä aina pettämällä.

Toinen tuttu nainen taas joutui miehensä erittäin törkeän pettämisen kohteeksi aiemmassa suhteessaan. Mies käytti rahallisesti hyväkseen ja teki toisen naisen vielä raskaaksikin. Tuttavastani tuli erittäin mustasukkainen. Epäilee kaikkia naisia jotka juttelevat miehen kanssa. Mustasukkaisuuteen on kaatunut parikin lupaavaa suhdetta sen jälkeen. Kertoo että itse ei ole koskaan pettänyt eikä pettäisi.

Vierailija
11/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aina.

Vierailija
12/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika mustasukkainen, mutta ikinä en pettäisi. Mustasukkaisuus voi johtua monesta asiasta. Minulla se johtuu hirvittävästä menettämisen pelosta, joka taas johtuu traumaattisesta lapsuudesta. N24

Vierailija
13/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen mustasukkainen ja en ole pettänyt, enkä petä.

Vierailija
14/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Näitä on nähty nii paljon

Vierailija
15/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä peä, jotkut vain tietävät tai pelkäävät (jotkut jopa alitajuisesti) että väärän tilanteentullessa vastaan voisivat pettää. 

Itse pelkäsin nuorena ajautuvani tilanteeseen, jossa päätyisin "kiltteyttäni" väärään vuoteeseen, näin sitä painajaisia. Sitten opin pitämään muutenkin puoleni ja tietämään, mitä mut voi pakottaa tekemään ja mitä ei.

Vierailija
16/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ainakin henkisellä tasolla = suunnittelee itse

Vierailija
17/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan mustasukkaisimmat ovat pahimpia pettäjiä (puhun miehistä)

Vierailija
18/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varsinkin miehet

Vierailija
19/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihmisestä. Me ollaan miehen kanssa molemmat aika mustasukkaisia ja joidenkin mielestä meillä on jopa tiukat rajat, mutta en usko kummankaan pettäneen/pettävän.

Vierailija
20/23 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattettelepa, mistä mustasukkaisuus johtuu. Aika usein se on osoitus omasta epävarmuudesta: Kelpaanko minä kenellekään, rakastaako kukaan minua, haluaako kukaan olla minun kanssani?

Mustasukkainen voi etsiä todisteita, että kyllä kelpaa, kyllä saa seuraa jos joutuu tästä nykyisestä kumppanista luopumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän