Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää todella

Vierailija
03.08.2015 |

ja paljon. Kaksi läheistä kolleegaani pani minua peräkkäin eilen aamuyöllä. Olin todella humalassa, ei silti tehnyt mieli, mutta olin vaan niin sekaisin etten oikein jaksanut välittää. En kyllä millään tavalla vastustanutkaan. ei tainnut todellakaan kestää koko tilanne kuin ihan vähän aikaa, mutta eipä paljon auta. En ole kummmankaan kanssa kauheasti haaveillut mistään ikinä. Nyt on ihan hirveä morkkis, pahempi kuin ikinä ja pelottaa mennä huomenna töihin. Huoli taudeista on pieni verrattuna siihen, että en tiedä tietääkö huomenna koko porukka töissä mitä on tapahtunut. Nyt voisi ihan tosissaan kysyä, että voiko tutukseen kuolla. Onko kukaan joutunut vaihtamaan työpaikkaa jonkun pikkujoulu tms. mokan takia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä nyt itseäsi siittä enään soimaa. Varmasti nyt vielä on tooosi kurja olo, mut kyllä se aika sitten auttaa.

Vierailija
2/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:01"]

Olin todella humalassa, ei silti tehnyt mieli, mutta olin vaan niin sekaisin etten oikein jaksanut välittää. En kyllä millään tavalla vastustanutkaan.

[/quote]

Täällä jotkut sanovat että kyseessä on väkisinmakaaminen? Jos menet tosta isomman numeron nostamaan samoilla lauseilla miten täällä kuvailit, sulle nauretaan päin naamaa.

Olisit vaan yksinkertaisesti kieltänyt miestä lähentymästä jos et halunnut. Ei voi pistää kun omaan piikkiin tämän. Muut eivät voi olla vastuussa sun alkoholinkäytöstä.

Koita parntua morkkiksestasi. Ei tollaiset jutut läpi elämän jää vituttamaan. Sitä paitsi ei pitäisi kelailla liikaa sitä mitä muut miettivät asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kun molemmat osapuolet ovat tuubassa niin vastuuta ei voi sälyttää pelkästään miehen harteille. Näin yritetään aina täällä palstalla ja mediassakin tehdä mikä on minusta törkeää. Koko miesten syyllistäminen lähtee siitä ajatuksesta ja väärästä lähtökohdasta, että nainen olisi joku uhri ja saalis jota paha mies saalistaa. Näin ei voi olla eikä ole tasaarvon aikana, molemmat osapuolet ovat tasaveroisia seksin harrastajia/haluajia/kieltäytyjiä. Molemmat vastaavat teoistaan ja hölmöilyistään. Kokonaan toinen asia on jos toinen on selkeästi sanonut ettei halua. No sammunut nainenkin on varmaan eri juttu, mutta siitähän tässä kai ei ollut kyse.

ap:le sinänsä tässä asiassa sympatiat, eihän tuollainen kenellekään hauskaa ole. Veikkaisin, että miehistä ainakin sillä varatulla on aikamoinen pelkotila tällä hetkellä jos ei ole kovin paatunut.

Vierailija
4/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voittaa! Kiitos todella rohkaisusta vaikeassa tilanteessa kun olin kyllä ihan rikki.

Vierailija
5/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla. =) 

nro 8

Vierailija
6/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on varmaan nyt aika karsee, mut on sitä ihmiset pahemmastakin selvinny.

Laitat nyt vaan kovan kännin piikkiin ja oppiihan sitä elämässä aina jotain. Nää nyt on vaan näitä, kyl sä selviät.

Vierailija
7/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
8/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ymmärtänyt seksin pointin väärin. Siitä kuuluu nauttia eikä häpeillä. Mieti positiivisia puolia. Varmasti oli nautinnollinen kokemus :)

Vierailija
9/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madafucking darra.

Vierailija
10/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin ei mitään. Jos nää kolleegat alkavat levittelemään tuota asiaa, tai jotenkin pröystäilemään, niin sinä alat vihjailemaan, että on siinä kans kolleegoja, kun käyttävät hyväksi puolustuskyvyttömän tilaa.

Vierailija
11/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla et päästä ittees tohon tilaan. Joskus sattuu ikäviä juttuja. Mene juttelemaan lääkärille. Älä jää yksin ton asian kanssa. Kuulostaa väkisimakuulta.

jos tää on vitsi, niin tää on huono sellainen. Et olisi ensimmäinen nainen, jolle noin sattuu. Tukinainen.fi, soita sinne.

Vierailija
12/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa ensisijaisesti tiedottoman tai lähes tiedottoman ihmisen hyväksikäytöltä. Se, että ei sano ei, ei ole yhtä kuin KYLLÄ KIITOS. Sinun tehtäväsi on nyt ratkaista, haluatko lähteä viemään asiaa eteenpäin, sain käsityksen että et olisi kiinnostunut siitä, eikä se mitään. Ei sekään mikään pakko ole, kunhan itse olet sinut päätöksesi kanssa. Jos nimittäin päätät hyväksyä tapahtuneen, niin älä sitten piiskaa itseäsi myöskään. Itselleni on joskus sattunut vastaava ylilyönti juomisen suhteen, kyseessä ei ollut työtoveri, mutta muuten mies, jonka olin kyllä kutsunut luokseni, mutta havahduin yöllä siihen, että hän harrasti seksiä minuun - en voi sanoa, että minun kanssani, koska en ollut edes hereillä. Sain vaan raivarit ja heitin miehen ulos, jälkeenpäin vasta olen tajunnut että olisin todellakin voinut halutessani nostaa asiasta isommankin numeron, mutta se meni sitten elämänkokemuksen piikkiin, että ei enää näin.

Minä en jaksaisi uskoa, että kertoisivat asiasta eteenpäin, vaikken näistä miehistä mitään tiedäkään. Kyseessä ei kuulosta olevan asian, josta olisi aihetta leuhkia muille. Jos ovat puhuneet, niin minä ainakin ottaisin asian yhtä lailla puheeksi ja korostaisin sitä seikkaa, mikä oli senhetkinen kuntosi, että kuinka vastuullista on sammumistilassa olevaa naista sitten lähteä hyväksi käyttämään ja vielä leuhkia asialla. Sinä et ole tehnyt mitään väärin!

Tietysti asiaan liittyy sitten myös mahdolliset parisuhteet yms., joista et maininnut, mutta kuvailemasi kaltainen tilanne ei kyllä ole sinun syytäsi millään tavoin.

Toivon, että miehilläkin on morkkis, heillä siihen aihetta on. Menet vaan ihan tavallisesti, ensimmäinen päivä on pahin ja varmaan asia pyörii mielessäsi useita päiviä, mutta jokainen nukuttu yö saa asian kaukaisemmaksi. Tsemppiä, kyllä se siitä, ole kiltti itsellesi tämän(kin) suhteen. :)

Vierailija
13/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos rohkaisevista vasta.

Päivä oli kamala, melkein pysyttelin omassa huoneessa, mutta toinen miehistä tuli päivän päätteeksi selvästi nolona sanomaan, että hän on puhunut sen toisen miehen kanssa ja ovat sopineet jos minulle vaan mitenkään käy, että he eivät koskaan puhu asiasta yhtään kenellekään. Eivät puhu siitä edes keskenään. Olivatkin selvästi pelänneet, että minä nostaisin asiasta metelin! Hän väitti, että oli itsekin niin huonossa kunnossa, ettei muista juuri mitään.

Nyt itkettää, periaatteessa olen kauhean helpottunut, mutta olen heille vihainen, koska olin niin huonossa kunnossa, että minusta on törkeää käyttää tavallaan hyväksi. Sitten olen vihainen tietysti itselleni, että voin mokata noin pahasti ja en edes kieltänyt mitenkään. Periaatteessa kai lupasin, että ei tietenkään kerrota kenellekään, mutta nyt harmittaa etten saanut sanotuksi edes sitä, että olen heille vihainen. Olin kai niin helpottunut jos muut eivät saa tietää. Sekava olo, mutta kaipa yritän vaan leikkiä ettei mitään edes koskaan tapahtunut. Jos pystyn.

Vierailija
14/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tyyppien pelkoon, että kerron jollekin varmasti vaikuttaa se, että toinen heistä on varattu. Ei varmaan niinkään, että katuisi asiaa. Tai mistä minä tiedän.

Vierailija
15/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että muija saa tietää. Helvetti että äijät on pirullisia ja röyhkeitä. Vai tämäkin provo?

Vierailija
16/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lopettamaan alkoholinkäytön tai ainakin vähentämään. Työkuvioissa ei kannata kännissä ola, ei edes pikkujouluissa. 

Vierailija
17/17 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä hyväksikäyttösyytökset on siitä hankalia, että miehet on mahdollisesti olleet aivan yhtö tuubassa eikä suostumus tai sen puute ole mitenkään selkeitä. Varsinkaan jos nainen ei itsekään oikein muista - ja niissä tilanteissa kun oma kontrolli ei ole paikalla ei yleensä muistikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän