Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiheliinit hei!

Vierailija
28.09.2006 |

Miten reagoitte, jos joku kommentoi painoanne tai vartaloanne? Itselläni BMI 18,5 mutta jos kuulen jonkun kommentin, sitä seuraa melkein aina lisälaihduttaminen. reagoi joku muu samalla tavalla? Luulis, että kun joku sanoo tuolla tavalla, vois hyvin mielin syödä vähän ylimääräistä hyvää, mutta miksi ne kommentit toimivat ihan päinvastoin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, nyt on painoni jo suht terve, bmi liki 20. Mutta se on ollut tosi alhainen, olin pitkälle yli kaksikymppiseksi painoltani vain 44 kg/165 cm. Ihan sama, mitä söin, mutta en lihonut millään. Tuntui, että näytin ihan Auschwitzista karanneelta.

Yleisin kommentti oikein laihalle on " KAMALA, miten laiha sä olet" . Sitä on kyllä helvetin vaikea tulkita ihailuksi tai kehuksi. Tuo on aivan yhtä loukkaavaa, kuin jos joku sanoisi ylipainoiselle, että " kamala, miten lihava sä olet" .

Painon ja ylipäänsä ulkonäön kommentoinnin kanssa kannattaa siis olla erittäin varovainen.

Vierailija
2/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan oksentanut tahallaan taikka ahminut. Tarkkailen kyllä painoani aika lailla, ettei sen puolesta, mutta anorektikko en ole. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuudesta on lupa sanoa ja kommentoida, mutta auta armias jos sanot jollekin, että oletpa tosi lihava. vähennä ihmeessä syömistäsi!

mutta mulle kyllä saa sanoa, että syöpä nyt, niin saat vähän lihaa luiden ympärille.

ja huom. ap: minä EN todellakaan laihduta, vaan syön tosi paljon ja kaikkea ja silti BMI on 18!!

Vierailija
4/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ole koskaan oksentanut tahallaan taikka ahminut. Tarkkailen kyllä painoani aika lailla, ettei sen puolesta, mutta anorektikko en ole. Ap.

Nuo oireet ovatkin bulimikon eikä anorektikon. Anorektikko ei vaan syö, urheilee hullunlailla jne.

Vierailija
5/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei voisi pätkääkään kiinnostaa muiden kommentit, enkä taatusti antaisi kenellekään valtaa vaikuttaa syömisiini. Sairasta tuo ap:n touhu, eikä sinulla tosiaan ole muuta tekemistä kuin laihduttaa muiden kommenttien mukaan? Taidat kuitenkin varsin hyvin tietää olevasi hoikka, joten huonolta itsetunnolta ja huomionkipeydeltä vaikuttaa. Sorry kun sanon suoraan, mutta keksi jotain muuta sisältöä elämääsi kuin ruoan ja oman navan ympärillä vehtaaminen.

Vierailija
6/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla BMI jotain 17,5 ja ei tosissaan naurata kun painoani kommentoidaan. En minäkään mene läskeille huomauttelemaan heidän painostaan. Prkl!

Vierailija
7/7 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta laihduttaa ja paino ei muuksi muutu syömisestä huolimatta. Ennen lapsia painoin vielä muutaman kilon vähemmän ja silloin luuranko kommenttia sai kuulla useamminkin.

Mutta, koska itse tiedän, että syön todellakin riittävästi (paljon enemmän kuin moni muu), en viitsi pahottaa mieltäni toisten kommenteista.