Ei todellakaan varaa lahjoittaa rahaa keräyksiin
Työmatka 70 km suunta. Lapsia. Vapaa-ajalla ei voi enää ajaa, paitsi ehkä palkkapäivänä. Anna siinä sitten muille. :/
Kommentit (10)
Nykyhallituksen vuosituhannen suurimman bensaveronkorotuksen takia en itsekään aio lahjoittaa euroakaan. Muuten voisi harkita lahjoittamista.
Ei ole pakko lahjoittaa, eikä tarvitse selitellä ja syitä keksiä jos ei halua osallistua.
Suomihan antoi yhteisistä rahoista 14 miljoonaa,että kyllä kaikki suomalaiset ovat auttaneet.
No ite olin päivän syömättä ja lahjoitin päivän eväsrahat. Unohdin eväät kotiin ja kauppaan olisi kumminkin mennyt se kymppi, niin tunkasin sitten sen kympin keräysboksiin ja käännyin tyhjin käsin takas töihin.
Kommentit on sarjaa: maahantulijoilla pitää olla ei-älypuhelin, muuten ei tykätä.
Itse työttömänä annoin sen 20e spr:n kautta. (pistän vyötä sitten vähän tiukemmalle).
(joo, tiedostan, et osa menee byrokratiaan, mutta silti)
Olen pahoillani, että sinulla on noin tiukkaa. Olen eläkeläinen, asun maaseudulla ja ajan myös samaisella kalliilla dieselillä. Julkisilla ei pääse ja matkat on pitkiä. Tosin ei ole tuota pitkää työmatkaa enää.
Pystyin tällä viikolla lahjoittamaan SPR:n katastrofirahastoon ja jäi silti itsellenikin.
Saan pientä ansiosidonnaista ja annoin kuukausituloistani 10+% Ukrainalle keräykseen.
Mikään ei enää tule olemaan niin halpaa kuin tänään.
Varaa kuitenkin pitää nettiyhteyttä jolla kirjoitella tyhmiä ja tarpeettomia avauksia mammapalstalle.