Mihin mut laitetaan sotaväessä, kun olen kyllä reservissä mutta luvattoman lihava ja huonokuntoinen?
Oliko tällaisia edes viime sotien aikana? Yritän tässä nyt pikapikaa laihduttaa ja jotain kuntokuuria vetää, mutta luulen että Putler ehättää ensin.
Kommentit (19)
Osaatko ajaa kuorma-autoa? Voisit kuskata miehistöä ja kalustoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko ajaa kuorma-autoa? Voisit kuskata miehistöä ja kalustoa.
Kyllä kuljettajienkin täytyy olla taistelukykyisiä.
sinusta puristetaan rasva pois ja siitä tehdään polttoainetta
Vierailija kirjoitti:
sinusta puristetaan rasva pois ja siitä tehdään polttoainetta
😂 Voisko ne tulla puristamaan jo nyt? Josko siitä hoikkenisin.
ap
Keittiöön tai c luokkaan.Itse olen hyväkuntoinen 40v ykä joka on reilu 20 vuotta kuntoillut venäjän invaasiota varten ja aijon ilmoittautua vapaaehtoiseksi ja viedä paikan joltain teiniltä tässä sodassa.
M40
Jos olet hyvä it-hommissa niin siellä puolella löytyy käyttöä. Myös kirjurit ym. on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvä it-hommissa niin siellä puolella löytyy käyttöä. Myös kirjurit ym. on olemassa.
Olen peruskoodari, mutta mitä hyötyä siitä nyt on? Jos maavoimat haluaa pystyttää verkkokaupan, niin sen voin kyllä tehdä. 😄
ap
Liikkuvaksi ampumatauluksi viholliselle.
kohdistus ja pam kirjoitti:
Liikkuvaksi ampumatauluksi viholliselle.
Liikun aika hitaasti. 🤸
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskilveksi
Pinta-alaa kyllä löytyy. 🚧
ap
Ihana ap, tuli turvallinen mieli että laihdutat voidaksesi puolusyaa Suomea paremmin💙
Niin kauan meillä on suojattu lies'
kun on pystyssä ykskin mies!
Vierailija kirjoitti:
Ihana ap, tuli turvallinen mieli että laihdutat voidaksesi puolusyaa Suomea paremmin💙
kun on pystyssä ykskin mies!
Olen kyllä nainen, mutta kiitos! 💗
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun on pystyssä ykskin mies!Olen kyllä nainen, mutta kiitos! 💗
ap
Anteeksi! Mietin, että laittaisinko suluissa nainen🤭 Mutta ihana ja urhea sinä yhtä kaikki!💙🤍
Onhan siellä monenlaisia tukitoimia, ruokahuoltoa ym. Ehkä niihin tehtäviin sitten? Ja jos alkaa rintamalla miehet harveta, niin sitten joutuu tukitoimistakin tositoimiin.
Tsemppiä laihdutukseen ja kuntokuuriin, ne tekevät hyvää omalle hyvinvoinnille joka tapauksessa!