Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kerrostalossa asunnosta poistua niin usein kuin haluaa?

Vierailija
05.03.2022 |

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta siis eihän siitä voi kukaan naapuri valittaa, jos joutuu kulkemaan ovesta ulos ja portaikossa aika usein? Itselläni syy ramppaamiseen on se, että tupakoin ja ei ole parveketta, enkä kyllä muutenkaan polttaisi parvekkeella, vaikka sellainen olisikin. Yöaikaan nukun, eli silloin en ramppaa koko ajan ulkona. Mutta siis, kun en haluaisi mitenkään häiritä naapureitani niin eihän tuollaisesta voi saada mitään varoitusta tmv.?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko ravata rapussa, niin vois sit käyttää kenkiä, jotka eivät kopise. Entinen naapuri juoksi röökillä 10 cm koroissa kolmannesta kerroksesta öisinkin.

Tupakoijat eivät yleisesti ole mitään järjen jättiläisiä.

Fiksummat tupakoijat ymmärtävät hankkia asunnon, joka palvelee paremmin heidän tarpeitaan.

Kerrostalossa asuvat eivät ole järjenjättiläisiä, tyhmää sakkia ja sopivat hyvin niihin lääviin.

Olisi kiva nähdä, millaisessa vanhassa homemurjussa sä asut.

Tässä minä merenrannassa 2020 valmistuneessa kivitalossa, tilaa on rapsut 200 neliötä meille kahdelle, vielä ei ole homekoiraa tarvittu. Nauti sinä naapureistasi. Joko naapuri kävi iltakusella montako kertaa?

🤡😂

Lue: oikeasti kommentoija asuu minerit-vuoratussa rintamamiesmökissä muuttotappiokunnan periferiassa. Lähimpään kauppaan 35 km.

Kukaan ei ole tullut katsomaan murjua, vaikka hinta pudotettu jo alle purkukulujen.

Se on mukavaa katsoa kun näillä kerrostaloissa asuvilla on itsetunto niin huono, että aina jos joku sanoo asuvansa omakotitalossa niin se on joka saakutin kerta hometalo Kainuun korvessa.

Minä olen aina asunut omaktitaloissa, jopa ensimmäinen asuntomme nuorenaparina oli itse rakennettu talo, vaikka ihan ison kaupungin laitamilla asuttiin, keskustaan oli alle kilsan verran.

Kerrostaloon emme ole koskaan edes suunniteltu menevämme, opiskeluajankin asuimme rivarin päädyssä Helsingin kaupungissa.

Huono itsetunto?

Ei okt ole mikään itsetunnon saati varakkuuden symboli

-Terveiset keskustakämpästä, nykyarvo abt puoli miljoonaa €.

Vierailija
62/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis kun et paisko ovea olan takaa etkä käytä niitä korkkareita etkä etenkään puukenkiä, niin ja tupakoida ei saa tietenkään kenenkään ikkunan alla tai ilmastointikanavan edessä. Vessanvetoja ja suihkuja en edes huomaa. Kyllä ne siis kuulee, mutta ne ei häiritse. Eniten itseä häiritsee jatkuva poraaminen ja naulaaminen, korkokengät,  ovien paiskominen voimien kanssa ja omaan asuntoon sisälle tuleva tupakansavu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko ravata rapussa, niin vois sit käyttää kenkiä, jotka eivät kopise. Entinen naapuri juoksi röökillä 10 cm koroissa kolmannesta kerroksesta öisinkin.

Tupakoijat eivät yleisesti ole mitään järjen jättiläisiä.

Fiksummat tupakoijat ymmärtävät hankkia asunnon, joka palvelee paremmin heidän tarpeitaan.

Kerrostalossa asuvat eivät ole järjenjättiläisiä, tyhmää sakkia ja sopivat hyvin niihin lääviin.

Olisi kiva nähdä, millaisessa vanhassa homemurjussa sä asut.

Tässä minä merenrannassa 2020 valmistuneessa kivitalossa, tilaa on rapsut 200 neliötä meille kahdelle, vielä ei ole homekoiraa tarvittu. Nauti sinä naapureistasi. Joko naapuri kävi iltakusella montako kertaa?

🤡😂

Lue: oikeasti kommentoija asuu minerit-vuoratussa rintamamiesmökissä muuttotappiokunnan periferiassa. Lähimpään kauppaan 35 km.

Kukaan ei ole tullut katsomaan murjua, vaikka hinta pudotettu jo alle purkukulujen.

Se on mukavaa katsoa kun näillä kerrostaloissa asuvilla on itsetunto niin huono, että aina jos joku sanoo asuvansa omakotitalossa niin se on joka saakutin kerta hometalo Kainuun korvessa.

Minä olen aina asunut omaktitaloissa, jopa ensimmäinen asuntomme nuorenaparina oli itse rakennettu talo, vaikka ihan ison kaupungin laitamilla asuttiin, keskustaan oli alle kilsan verran.

Kerrostaloon emme ole koskaan edes suunniteltu menevämme, opiskeluajankin asuimme rivarin päädyssä Helsingin kaupungissa.

Sivusta: kerrostaloasujia provosoitiin/haukuttiin ensin. Vastaukset sen mukaisia.

Vierailija
64/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22:00-07:00 on useimmissa taloyhtiöissä hiljaisuus, jolloin ei liikuta ulos eikä sisään.

MITÄ VI...TUA TE ALAPEUKUTATTE. Faktaa tuo on, lukee alakerrassa ilmoitus taululla. Armeijan käyneet tietää mitä hiljaisuus tarkoittaa.

Vierailija
65/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun on ap paree siirtyä nuuskaan ja nikopadeihin. Ja pikkuhiljaa vierotat itsesi kokonaan myrkyn orjuudesta.

Muuten, miksi poltat?

Olen yrittänyt lopettaa monia kertoja ja pisin aika oli puoli vuotta ja viimeksi olin kuukauden polttamatta, mutta se aina tyssää siihen, että mielenterveys alkaa rakoilla. En haluaisi polttaa, mutta pää ei kestä lopettamista. Ja olen kokeillut Stumppaa tähän kirjat, Champixit ja nikotiinivalmisteet. Ei mikään korvaa tupakointia sillä tavalla, että en masentuisi pahasti. Ei nyt liittynyt varsinaisesti tähän aloitukseen, mutta halusin selittää kunnolla, että jotkut jotka pitää tupakoijia automaattisesti tyhminä, voivat olla väärässä. Itse olin tyhmä vain silloin kun teininä aloitin ja koukutin itseni tupakkaan. Nyt en ole tyhmä, mutta nikotiiniriippuvuus on mulla niin voimakas, että lopettamiseen tarvitsisin järeämpää apua. Ap

Kun oikeasti haluat ja päätät lopettaa, saat kyllä apua. Sinulle voidaan räätälöidä tupakoinninlopetussuunnitelma, jota seuraat ja käyt säännöllisesti ohjauksessa keskustelemassa. Tämmöiseen on ryhmiäkin, suosittelen semmoista,jos et ole ihan erakkopersoona. Savutonta kevättä sinulle!

Vierailija
66/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22:00-07:00 on useimmissa taloyhtiöissä hiljaisuus, jolloin ei liikuta ulos eikä sisään.

MITÄ VI...TUA TE ALAPEUKUTATTE. Faktaa tuo on, lukee alakerrassa ilmoitus taululla. Armeijan käyneet tietää mitä hiljaisuus tarkoittaa.

Ei se kerrostalossa tarkoita sitä ettei saa liikkua ulos eikä sisälle. Ihmiset käy eri vuoroissa töissäkin, niin sehän ois ihan hullua jos kello 22-07 ei sais kotiinsa mennä. Suihkussakin saa käydä.

Vierailija
67/67 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihmiset keksiikin valittamista. En minä edes kiinnitä huomiota naapureiden menemisiin ja mielestäni ei myöskään ole normaalia kuulostella naapureiden menemisiä. En koskaan kiinnitä huomiota naapureiden normaalin elämisen ääniin. Ihan normaalisti saa elää kerrostalossa eikä todellakaan ole mitään rajoituksia miten monta kertaa saa asunnosta päivän aikana poistua (huhhuh :D).

Onhan sitä lasten itkemistä ja koirien haukkumistakin ja ihan normaaleja ääniä nekin on kerrostalossa. Harvoin kuitenkaan kauaa kestää, nopeasti loppuu.

Joku basson jumputus yötä myöten tai riiteleminen ois asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi