Onko teidän sairausloman syy vuotanut pomolta muille työntekijöille?
Itse olin viime maanantain migreenin vuoksi poissa töistä omalla luvalla, ilmoitin pomolle aamulla. Työskentelen terveyskeskuksen poliklinikalla, ja kun tiistaina palasin töihin, terveyskeskusosastollakin (jossa en ole lainkaan töissä) tiedettiin minun olleen migreenin vuoksi pois töistä.
Kommentit (6)
Ei koskaan. Eikä saakkaan vuotaa. Jos noin käy, voit nostaa syytteen työnantajaa kohtaan ja saada korvauksia.
Kyllähän se on kaikkien tiedossa että naiset eivät voi olla juoruamatta asioista mitkä ei hänelle kuulu millään tapaa
Kurjaa kuulla tuollaista. On itsellenikin tapahtunut vastaavaa, olin kipeänä nolosta syystä, kun oli ripuli. Sain tietää että terveystietoja oli levitetty eteenpäin, kun eräs työkaveri”Sirpa” kysyi minulta -oliko se koronaa kun sinulla oli ripuli? Eli mun pomo oli laulanut sukkana eteenpäin minun terveysasiat.
Kyllä vain. Menin sairastamisen jälkeen takaisin töihin ja sanoin työkaverille olleeni pois syystä x. Työkaveri vaan totesi "joo, pirkko-pomo kertoikin"...
Joo meillä tietää kaikki. Esihenkilöt puhuvat ensin yhdessä ja sitten kertovat työntekijöille arvioidun poissaoloajan. Kiva kun omia mt saikkuja menee muiden työntekijöiden ja asiakkaiden korviin. Ja tämähän on siis rikos
Meillä pieni työyhteisö ja kaikki tietää kaiken toisten sairauksista. Inhottaa. Alakin on niin pieni, että tiedän itse asiassa melko paljon myös asiakkaiden sairasteluista kun työkaverit juoruaa. No can do.