Milloin olet viimeksi saunonut muiden kanssa?
Ja kenen kanssa yleensä saunotte? Itse en ole viimeiseen 7 vuoteen käynyt saunassa/suihkussa kuin vain yksikseni.
Kommentit (28)
Noin 19 vuotta sitten armeijassa, sen jälkeen yksin.
Vappuna saunoin parin kaverin kanssa
Miehen ja tyttären ksnssa tunti sitten. Eilen miehen ja pojan kanssa. Viime viikolla siskon kanssa
Miehen ja lapsen kanssa saunottiin muutama päivä sitten.
Eilen, mieheni, siskoni ja lapsikatraan kanssa. n37
Kaveripariskunnan kanssa pari viikkoa sitte.
Eilen miehen kanssa. Toisinaan kavereiden ja siskojen kanssa.
Pari päivää sitten kavereiden kanssa:) saunaillat on parhautta.
Kesäkuun lopussa muutaman sukulaisen kanssa, yleensä kuitenkin vain poikaystävän seurassa.
Pari viikkoa sitten työkavereiden kanssa.
Just eilen kaverin kanssa. Miehen kanssa joka viikko.
Saunon mieluiten yksin, haluan olla hiljaa ja rauhassa nauttia lämmöstä ja rentoutua. Uimahallissa ja kylpylässä vieraat ihmiset ei haittaa.
Mieheni kanssa saunon joka viikko useanakin iltana mutta vieraiden kanssa viimeksi maaliskuussa kun naapurin rouva tyttärineen erehtyi saunavuorosta. Olin silloin yksin saunassa joten en nähnyt syytä lähettää heitä pihan poikki ja tulla uudestaan puolen tunnin päästä.
Eilen olin saunassa siskojeni ja veljieni vaimojen kanssa. Perhetpaaminen. yleensä saunon uimahallissa tai jumpassa. Kotona aika harvoin, yleenä yksin, kun mies ei pidä saunasta ja poikakin alkaa olla jo teini.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]
Pari viikkoa sitten työkavereiden kanssa.
[/quote]Ei ole minun kommenttini mutta miten ihmeessä joku antaa tällaiselle alapeukun :O
Miehen tietysti, ja näin kesällä äitini, tätejäni serkkujani jne.