Ukrainan ulkoministeri syyttää venäläissotilaita ukrainalaisnaisten raiskauksista
Kommentit (57)
Kaikki sotaa käyneet armeijat ovat raiskanneet, jotkut enemmän, jotkut vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Me Suomalaiset voimme kostaaa Ukrainan puolesta. Jokaisesta raizkatusta ja murhatusta siviilistä tulee kärsimään yksi venäläinen siviili.
Kosto ei ole koskaan auttanut mitään. Kostamisesta tulee pahimmassa tapauksessa loputon koston kierre. Venäläiset sotarikolliset pitää kyllä ehdottomasti saada vastuuseen hirmutöistään.
Ihmisistä kuoriutuu raakalaisia sodissa. Ei kai se ketään yllätä?
Redditissä kerrottiin, että venäläissotilaat kaappasivat kadulla kävelleen ukrainalaisnaisen, joukkor...kasivat hänet ja sitten kun päästivät naisen pois, haukkuivat h...aksi ja heittivät häntä päin ruplia.
mitens niiden itkuisten sotilaiden äippät tykkää
Vierailija kirjoitti:
Redditissä kerrottiin, että venäläissotilaat kaappasivat kadulla kävelleen ukrainalaisnaisen, joukkor...kasivat hänet ja sitten kun päästivät naisen pois, haukkuivat h...aksi ja heittivät häntä päin ruplia.
itkiköhän se nainen
Vierailija kirjoitti:
Redditissä kerrotiin, hirveän luotettava lähde.
Jaaha, köyhät Putintr o llit tuleet taas linjoille!
Vau, Putintr o llit heränneet horroksestaan, johon joutuivät järkytyttyään, että äiti-Venäjä hyökkäsi itsenäistä valtiota vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Me Suomalaiset voimme kostaaa Ukrainan puolesta. Jokaisesta raizkatusta ja murhatusta siviilistä tulee kärsimään yksi venäläinen siviili.
Kuules nyt: nämä Suomen venäläiset eivät ole tehneet mitään pahaa. Vain junttitollot haukkuu näitä. Mulla on ihan mukavia venäläisiä naapurissa, aivan tavallinen perhe, työssäkäyvä ja siististi elävä. Moikkaavat aina, kun tavataan. En mä heitä minään vihulaisina näe.
Miksi pitää yhden tekojen vuoksi syyttää kaikkia? Jos yksi suomalainen törttöilee Thaikun reissulla, niin onko kaikki semmoisia? Ei.
Venäläinen sotilas on aina ollut raakalainen, todellinen tuhoaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt: nämä Suomen venäläiset eivät ole tehneet mitään pahaa. Vain junttitollot haukkuu näitä. Mulla on ihan mukavia venäläisiä naapurissa, aivan tavallinen perhe, työssäkäyvä ja siististi elävä. Moikkaavat aina, kun tavataan. En mä heitä minään vihulaisina näe.
Miksi pitää yhden tekojen vuoksi syyttää kaikkia? Jos yksi suomalainen törttöilee Thaikun reissulla, niin onko kaikki semmoisia? Ei.
Niillä vaan törttöilijä on valtionpäämiehenä niin naapurivaltiot kärsii
Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.
Laittakaa razorblade sinne naiset jos sota tänne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
62% venäläisistä hyväksyy Putinin toimet siinä laajuudessa kuin heille on kerrottu.
Siis Ukrainan itäosien valtaamisen jne.
Siis kyllä venäläinen sotaa halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuus ja läski pelastaa monelta vaikeudelta. Miehet nyt vihdoin ymmärrätte naisia, ette moiti ylipainosta.
Raiskaus ei ole seksiä, se on väkivaltaa, eikä siltä suojaa ulkonäkö, ikä, sukupuoli, eikä mikään muukaan asia. Uhri on uhri. Ei haluttu.
Ei taida silti vanhemmat ja rumat tulla uhreiksi, joten nuoriin naisiin ne keskittyvät.
Niinhän niille kelpasi aikoinaan Berliinissäkin kaikki 8-vuotiaista pikkutytöistä yli 80-vuotiaisiin mummoihin.
Semmoista se on. Siksi sodissa kannattaakin olla voittajan, miehittäjän, puolella ja joukoissa. Se on osa tätä ikiaikaista sotapeliä.
Harvempi kai noista äideilleen on mitään kertonut tai nytkään kertoo. Isilleenkään.