Onko Venäjä fasistinen maa?
Putin syyttää Ukrainaa fasismista, mutta eikö Venäjä ole joka suhteessa fasistinen maa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on täydellinen DIKTATUURI!
No se on olennainen osa fasismia.
Putinin erikoisjoukot "Wagner" ryhmä (metsästää ukarainan presidenttiä) on uusnatzeja ja -paganismia täynnä. Googlettakaa vaikka.
Johtajalla tatuoituna SS laatta olkavarteen ja toiseen "Hauptsturmführer"..tyypillistä hulluille, että sekotetaan kaikki hullut keskenään.
mies54v
Minua on myös huvittanut se, että Putin väittää ukrainalaisia huumeiden käyttäjiksi. Olen itse kerran käynyt Venäjällä ja järkytyin, miten paljon näin siellä humalaisia ja mistä minä tiedän mitä he käyttivät. Kerroin Suomessa yhdelle venäläiselle kokemuksestani ja hän sanoi, että kaikki Venäjällä juovat, koska elämä on siellä niin toivotonta. Tuskin uskon tällaista yleistystäkään, mutta Putinin huumesyytökset ovat hassuja. Ikään kuin se, että joku käyttäisi huumeita oikeuttaisi menemään tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Putinin erikoisjoukot "Wagner" ryhmä (metsästää ukarainan presidenttiä) on uusnatzeja ja -paganismia täynnä. Googlettakaa vaikka.
Johtajalla tatuoituna SS laatta olkavarteen ja toiseen "Hauptsturmführer"..tyypillistä hulluille, että sekotetaan kaikki hullut keskenään.
mies54v
Onko johtaja venäläinen? Nassit ei paljon slaaveja pitäneet arvossa.
On.