Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Venäjä fasistinen maa?

Kysyn vaan
05.03.2022 |

Putin syyttää Ukrainaa fasismista, mutta eikö Venäjä ole joka suhteessa fasistinen maa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on täydellinen DIKTATUURI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se on täydellinen DIKTATUURI!

No se on olennainen osa fasismia.

Vierailija
4/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, se on pullollaan nasheja.

Vierailija
6/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin erikoisjoukot "Wagner" ryhmä (metsästää ukarainan presidenttiä) on uusnatzeja ja -paganismia täynnä. Googlettakaa vaikka.

Johtajalla tatuoituna SS laatta olkavarteen ja toiseen "Hauptsturmführer"..tyypillistä hulluille, että sekotetaan kaikki hullut keskenään.

mies54v

Vierailija
7/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on myös huvittanut se, että Putin väittää ukrainalaisia huumeiden käyttäjiksi. Olen itse kerran käynyt Venäjällä ja järkytyin, miten paljon näin siellä humalaisia ja mistä minä tiedän mitä he käyttivät. Kerroin Suomessa yhdelle venäläiselle kokemuksestani ja hän sanoi, että kaikki Venäjällä juovat, koska elämä on siellä niin toivotonta. Tuskin uskon tällaista yleistystäkään, mutta Putinin huumesyytökset ovat hassuja. Ikään kuin se, että joku käyttäisi huumeita oikeuttaisi menemään tappamaan.

Vierailija
8/8 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinin erikoisjoukot "Wagner" ryhmä (metsästää ukarainan presidenttiä) on uusnatzeja ja -paganismia täynnä. Googlettakaa vaikka.

Johtajalla tatuoituna SS laatta olkavarteen ja toiseen "Hauptsturmführer"..tyypillistä hulluille, että sekotetaan kaikki hullut keskenään.

mies54v

Onko johtaja venäläinen? Nassit ei paljon slaaveja pitäneet arvossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi