Kokemuksia: Sony Xperia Z3?
Eli olisin Samsung Galaxy S4:sta vaihtamassa johonkin toiseen, ja toi otsikossa mainittu kiinnostais.
Onko teillä miten kokemuksia kyseisestä laitteesta? Itsehän oon ollut Samsungin käyttäjä monta vuotta, eroaako toi paljon hyvässä/pahassa niistä? :)
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:04"]Vaihdoin keväällä galaxy s4:sen xperia z3:seen ja oon ollu todella tyytyväinen! Ihan mahtava puhelin , android niin ei liikaa eroa samsungiin mutta hyviä pieniä parannuksia :) suosittelen!
[/quote]
Kiva! Miten siinä eroaa kamera? Siis netistä kyllä vertailin, että enemmän on niitä megapixeleitä muttä näkyykö käytännössä? :)
Mulla on Z2 eikä voi kuin kehua! Akunkesto huippu, 3100mA akku, en muista mikä kolmosessa. Kamera hyvä, tilaa on, pitää vettä ja pölyä, ei mitään valittamista :) Ei ole kertaakaan kaatunut tms. Nyt käytössä 7kk.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:06"]Mulla on Z2 eikä voi kuin kehua! Akunkesto huippu, 3100mA akku, en muista mikä kolmosessa. Kamera hyvä, tilaa on, pitää vettä ja pölyä, ei mitään valittamista :) Ei ole kertaakaan kaatunut tms. Nyt käytössä 7kk.
[/quote]
Oioi kuulostaa hyvälle! Mulla tää Samsung temppuilee ihan kokoajan, akkua saa ladata päivisin ja sit yöksi taas lataukseen...äh!
Kuvissa värit paremmat ja jonku verran selkeämmät kuvat kuvat :) akun kesto on ihan mahtava! Ja puhelin on nopee, kärsimättömälle mahtava juttu :D
Minä vaihdoin Samsungista Xperia Z3 compactiin muutama viikko sitten ja oon todella tyytyväinen. Akku kestää pitkään (käytän itse tuota stamina modea, mikä lienee suomeksi), on kooltaan näppärä, tallennustilaa on paljon ja kamera on hyvä. Eka Sony minullakin. Ostin alesta 245 eurolla, tuon hintaluokan luurit riittää minulle.
Z1 compact on myös hyvä, mutta näyttö naarmuttuu helposti. Z3:ssa tuokin ongelma taitaa olla korjattu.
Vaihdoin Lumiasta tähän puolisen vuotta sitten, enkä vielä ole keksinyt huonoa sanottavaa. Kamera on huippu! Puhelin on näppärä, selkeä, ei tilttaa ja akkukin kestää ihan ok.
Itse vaihdoin vuosien jälkeen Applesta Sonyyn ja en ole katunut hetkeäkään. Aivan uskomaton puhelin! Vedenkestävyys on osoittautunut erittäin hyödylliseksi, akunkesto on loistava ja kamera hyvä.
Tällä palstalla on useasti kehuttu noita Sonyn luureja. Itselläkin on asia ajankohtainen, joten kiinnostaa. Mutta mitä itse olen kuullut. on ollut täysin päinvastaista. Eli onko Sony päässyt laatuongelmistaan eroon? Toimiiko Sonyn huollot nykyään Suomessa asiallisesti? Usein tuntuu näissä kulutuselektroniikkahommissa menevän niin, että jollakin valmistajalla/brändillä on asiat hyvin, ja suosio nousee. Sitten rupeaa ongelmia tulemaan, ja muut meneekin laadussa ohi. Nyt tuntuu Samsulla olevan vähän tällainen suvantovaihe, aiemmin oli laadukkaampi.
Voi ei nro 21, kuulostaapa merkilliselle kun kuitenkin suurimmaksi osaksi kehuttu :o
Muita kokemuksia? Näillä tiedoilla melkein voisin tänään mennä sen hommaamaan :)
Ap
Mulla itsellä ollut päälle vuoden Z2! Ei mitään ongelmaa ja akku kestää yleensä 48h vaikka kuuntelisin musiikkia ja katsoisin Netflixiä paljonkin. Kameran laatu on kyllä paras!
Eikös noissa Sonyn puhelimissa aika lailla ollut ongelmia noiden näyttölasien suhteen eli alkavat irvistämään ja vettä ottavat sisään?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:31"]
Tosi hyvä puhelin mutta muista ostaa kunnon suojat koska lasi hajoaa herkästi puhelimen pudotessa.. Nähnyt jo 2 tapausta :D
[/quote]
Mulla on vanhempi Sonyn xperia ja kyllä on testattu näyttöä. Pudonnut monta kertaa. mm. portaiden yläpäästä jne. Ei vaan hajoa. Lumiat putoaa kun vähän matolle kädestä lipsahtaa. Monia näyttöjä olen kavereille vaihtanut.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:53"]Eikös noissa Sonyn puhelimissa aika lailla ollut ongelmia noiden näyttölasien suhteen eli alkavat irvistämään ja vettä ottavat sisään?
[/quote]
Mä en ole tällasesta koskaan kuullutkaan.
Pari kuukautta sitten vaihdoin kyseiseen puhelimeen. En voisi olla tyytyväisempi! Xperiat ylipäätään ovat aivan loistavia puhelimia, en ymmärrä miksi ne ovat jääneet valtaväestöltä niin vähälle huomiolle. Näyttö kestää, huhut särkymisestä eivät pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani, sekä entinen Z ja nykyinen Z3 ovat monta kertaa pudonneet kaakelilattialle, ja ei särön säröä ole tullut.
Niin ja Samsungeihin verrattuna älyttömän paljon parempi mikki, ei rätise ja pidä omituista mekkalaa puheluissa. Selkeä ja kirkas ääni kuuluu vastapuolelle puheluissa. Kuulostaapas nyt myyntipuheelta. :D Mutta aivan oikeasti, olen vain niin tykästynyt tähän puhelimeen. :) -28
Kuulostaa hyvälle!! Kyllä se vissiin pitää kohta kävästä kaupungilla ;)
Ap
Vaihdoin keväällä galaxy s4:sen xperia z3:seen ja oon ollu todella tyytyväinen! Ihan mahtava puhelin , android niin ei liikaa eroa samsungiin mutta hyviä pieniä parannuksia :) suosittelen!