Päästäisitkö teinin Tubeconiin tilanteessani?
15v tyttöni on siis kauan puhunut, että haluaisin Tubeconiin Helsinkiin. Kyseessä on siis ilmeisesti joku tapahtuma jossa tavataan youtubettajia ym.
Asumme Keski-Pohjanmaalla, eli matkaa kertyy aika paljon. Matkat kulkisi junalla, illalla joutuisi lähteä klo 22 takaisin kotiin. Matkaseurana olisi tytön samanikäinen kaveri. Ovat molemmat fiksuja, oma tyttöni ei esim. juo alkoholia ja on sanonut että häntä inhottaa humalaiset ihmiset.
Uskallanko päästää heidät kahdestaan sinne, onko kahden teinitytön turvallista odotella junaa iltakymmeneltä?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:36"]Varoita lastasi siitä kaljusta rastapäisestä setä miehestä, toisin 15 vuotias on hänelle jo hieman vanha. Tubettaa jollain hampunpolttaja nimellä, viime vuonna oli jakamassa palkintoja ja sekin meni pieleen, nyt kai on muuten vaan pikkutyttöjä katsomassa. [/quote] Kalju rastapäinen? :DD [/quote] Tämä on aivan totta google amppurulaa kuvahaku
[/quote]
EI SAATANA SE SEURAA MUA INSTASSA!?!? kattelinki että hyi helvetti kuka tää on mut mä oon kyl jo aika vanha....
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:36"]Varoita lastasi siitä kaljusta rastapäisestä setä miehestä, toisin 15 vuotias on hänelle jo hieman vanha. Tubettaa jollain hampunpolttaja nimellä, viime vuonna oli jakamassa palkintoja ja sekin meni pieleen, nyt kai on muuten vaan pikkutyttöjä katsomassa. [/quote] Kalju rastapäinen? :DD [/quote] Tämä on aivan totta google amppurulaa kuvahaku
[/quote]
EI SAATANA SE SEURAA MUA INSTASSA!?!? kattelinki että hyi helvetti kuka tää on mut mä oon kyl jo aika vanha....
[/quote]
Omat lapset aikuisia kiinostunut työistä alle 15 v. Vai seuraako vanhempiakin
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
Omat lapset aikuisia kiinostunut työistä alle 15 v. Vai seuraako vanhempiakin
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:12"]
Kun täytän 60v, lapseni ovat 29 ja 27v
[/quote]
Ok.
Pinkku pinsku on ihana ja söpö. t. mies 28v
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:30"]Pinkku pinsku on ihana ja söpö. t. mies 28v
[/quote]
Samaa sanoo hammpudullaa http://ylilauta.org/satunnainen/39180016#q39181431
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:38"]
http://ylilauta.org/satunnainen/39180016#q39181431
[/quote] ylis taas vauhdis xD
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:33"]Joo jos vaikuttaa siltä että on ihan järkevä eikä heti ensimmäisen ongelman kohdatessa ala rääkymään koti-ikävää ja äitiä. Sano että otaa asioista selvää, missä ne voi olla jos alkaa väsyttää, missä käy syömässä, miten pääsee paikasta A paikkaan B, jos myöhästyy junasta jne. Mikä päivä tää on? Todellakin on turvallista odottaa junaa klo 22 .... :D [/quote] Tytöt ovat kyllä maalaisjärjellä varustettuja, ainakin oma tyttöni osaa hoitaa syömiset ja osaa katsoa vaikkapa netistä miten liikkua paikasta toiseen. Alan pikkuhiljaa olla suostuvaisempi tuohon, mietin vain kun se tapahtuma on perjantaina, että minkälaista siellä on. :)
[/quote]
"Osaa hoitaa syömiset..." 15v :D Tottakai teini osaa hoitaa syömiset. Ja jos ei osaa, vaan esimerkiksi törsää ruokarahat, niin sitten näkee nälkää ja oppii. Löysää hihnaa!
Vierailija kirjoitti:
Varoita lastasi siitä kaljusta rastapäisestä setä miehestä, toisin 15 vuotias on hänelle jo hieman vanha. Tubettaa jollain hampunpolttaja nimellä, viime vuonna oli jakamassa palkintoja ja sekin meni pieleen, nyt kai on muuten vaan pikkutyttöjä katsomassa.
aijaa entä sitten. saahan pikkutyttöjä katsella. mitä pahaa katsomisessa on?
min'ä olen 44v mies ja minäkin näen pikkutyttöjä kun menen asioille ja voin
heille jutellakin jos haluan. on aivan sama minulle mitä te siitä ajattelette.
haluan myös harrastaa seksiä 16v tytön kanssa, sekään asia ei teille kuulu.
suojaikäraja on nimittäin 16.
jos ajattelet noin typerästi ja nimittelet vielä aika typerällä tavalla sitä miestä (ei ole setämies, vaan aikuinen mies ja kaljuja ovat v auvatkin ), niin silti sallisit
tyttäresi olla jonkun niljakkaan 15v ikäisen pojan seurassa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:36"]Varoita lastasi siitä kaljusta rastapäisestä setä miehestä, toisin 15 vuotias on hänelle jo hieman vanha. Tubettaa jollain hampunpolttaja nimellä, viime vuonna oli jakamassa palkintoja ja sekin meni pieleen, nyt kai on muuten vaan pikkutyttöjä katsomassa.
[/quote]
Höpönlöpön. Amppurulaa ei katsele mitään pikkutyttöjä, mistä olet tuon tiedon repinyt? Hän on oikeasti fiksu ja mukava kaveri, vaikka poikkeaakin hieman massasta.
[/quote]
Nähnyt noita poseerauskuvia 10-14 vuotiaiten tyttöjen kanssa. Juttua kiertää muutenkin mutta voi luoja kun kuvat ja videot puhuvat enemmän kuin kaikki juorut yhteensä. Katso sen hampunvideoita jos muuta luulet. On viimevuoden palkintojenjako vielä kesken tältä mieheltä, pleikkari vaan katosi.
Tällaista oma nuori 14 vuotias on kertonut.
[/quote]
Kannattaako kaikkia huhupuheita uskoa? Varsinkin teini-ikäisten keskuudessa huhut ja perättömät juorut leviävät kulovalkean tavoin ja asioita mustamaalataan jatkuvalla syötöllä. Olen itsekin 17-vuotias. Olen myös tavannut Amoksen henkilökohtaisesti. Ympärillä pyöri kyllä niitä 10v ylöspäin nuoria tyttöjä, jotka halusivat ottaa hänen kanssaan yhteisselfieitä, mutta mitään pahempaa ei ollut.
Hänen videonsa ovat kyllä omalaatuisia ja jopa hieman outoja, mutta hänkin on tavallinen ihminen, jolla on vaimo ja kaksi aikuista lasta. Mitään Playstationia ei edes ollut koko palkinnossa, se on vahvistettu Tubeconin järjestäjienkin puolesta, joten tuokin on aivan naurettava teinien keksimä huhu.