Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsehillintää

Vierailija
02.08.2015 |

aargh. Toimistolla melkein kaikki muut lomalla ja kollega ihan hemaiseva 40 v. nainen on selvästi puutteessa. Nojailee pöytääni ja sukii hiuksiaan ja ilmeeltä sen näköisenä, että pane mua ja heti tuossa pöydällä. Olen itse 29 v. ja hyvin varattu, joten ei pitäisi. Vaan kalu on ollut puolikankea jo pari päivää kun tuossa kekkuloi koko ajan.

Yleensä olisin hyvin varovainen jo siitä syystä ettei tulkitse signaaleja väärin, mutta nyt ei ole epäilyksen häivää. Panenko huomenna kun ruokatunnin aikaan esim. voisi ihan ongelmitta nussia toimiston pöydällä. Tekisihän se hyvää ja en usko kauheasti oman tunnon kanssa olevan ongelmaa.9556

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:42"]aargh. Toimistolla melkein kaikki muut lomalla ja kollega ihan hemaiseva 40 v. nainen on selvästi puutteessa. Nojailee pöytääni ja sukii hiuksiaan ja ilmeeltä sen näköisenä, että pane mua ja heti tuossa pöydällä. Olen itse 29 v. ja hyvin varattu, joten ei pitäisi. Vaan kalu on ollut puolikankea jo pari päivää kun tuossa kekkuloi koko ajan.

Yleensä olisin hyvin varovainen jo siitä syystä ettei tulkitse signaaleja väärin, mutta nyt ei ole epäilyksen häivää. Panenko huomenna kun ruokatunnin aikaan esim. voisi ihan ongelmitta nussia toimiston pöydällä. Tekisihän se hyvää ja en usko kauheasti oman tunnon kanssa olevan ongelmaa.9556
[/quote

Vierailija
2/2 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:42"]aargh. Toimistolla melkein kaikki muut lomalla ja kollega ihan hemaiseva 40 v. nainen on selvästi puutteessa. Nojailee pöytääni ja sukii hiuksiaan ja ilmeeltä sen näköisenä, että pane mua ja heti tuossa pöydällä. Olen itse 29 v. ja hyvin varattu, joten ei pitäisi. Vaan kalu on ollut puolikankea jo pari päivää kun tuossa kekkuloi koko ajan.

[/quote]öö oot varattu vitun pelle M15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla