Paras kanafilee suikale? kyllästynyt kotimaista merkin riekaleihin
Ällöttää kun ne ko. kanasuikaleet on sellasia riekaleita, eikä kunnon selkeitä kananpaloja. Mitä itse käytät?
Kommentit (14)
https://www.google.com/search?q=jyv%C3%A4broiler+kanafileet&client=fire…
Näitä, aivan parhaita. Löytyy maustettunakin, tänään viimeksi ostin 2pkt sitruunaruohobasilika-versiota ja eivät lillu missään lisäainemarinadissa vaan pinnalla kevyesti vihreitä osumia esim.tuo basilika.
Hinta toki eri kuin noissa ei lihaisissa "riekaleissa", mutta on laatukin, ja maku, ja koostumus, ja ruokaisuus.
Ja 1 mainitsema vaihtoehto ollut myös käytössä, mutta enää ei tarvitse raa'alla kanalla leikkiä, kun nuo joskus aikoinaan löysin.
Eri asia tietty, jos teen ruoan jossa kokonaiset fileet parhaimmat.
-2-
Mäkin suosittelisin ostamaan fileitä ja leikkaamaan niistä itse.
Minulle käy ne "Kotimaista"-tuotemerkin riekaleet. Ei ällötä. Samaa broileria ne ovat. Sopivasti vain suolaa, valkopippuria ja curryä päälle ja pannulla kymmenen minuuttia ja sopivasti soosia päälle niin "nassikatkin tykkää" (lainaus kokki Veijo Vanamolta).
Lidlin Kanamestarin kanansuikaleet, kananfileeleikk. jne.
Minäkin leikkaan itse, ei tulisi mieleenkään ostaa sitä riekaleroskaa. Paistisuikaleet vasta hirveitä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy ne "Kotimaista"-tuotemerkin riekaleet. Ei ällötä. Samaa broileria ne ovat. Sopivasti vain suolaa, valkopippuria ja curryä päälle ja pannulla kymmenen minuuttia ja sopivasti soosia päälle niin "nassikatkin tykkää" (lainaus kokki Veijo Vanamolta).
Kukaan ei voi olla noin tyhmä ja sokea.
🤢🤮
No tänään tein ruuan ko. Kotimaista "riekaleista", kyllä mulla oli pannussa hyvän kokoisia palasia joita täytyi pilkkoa pienemmiksi. Joo, kyllä maistui niin lapsille kuin aikuisillekin.
Käytän myös fileitä.
Ap opettele viipaloimaan ne ihan ite.
Lidlin suikaleissa laatu ainakin on laskenut. Suikaleiden päällä oli erikseen sellainen rasva tms. suikale, kuin kirsikkana kakun päällä, ja muutenkin ihme murua olivat.
ihan kuin kanoja olisi eri merkkisiä :D
samalta ne kaikki maistuu ja suussa muussautuu
L'uomu Nokka on parasta. Luomubroileria. Suikalepaketin palat ovat isoja ja mureita.
Leikkaan itse rintafileistä.