Miten saan kiertoni alkamaa keskemenon jälkeen?
Onko jotain vippaskonsteja joilla voisin nopeuttaa kohdun paranemista ja kierron alkamista?
Auttaisiko estrogeeni? Miallaisia konsteja olette itse kokeilleet?
Kommentit (4)
Abortin jälkeen annetaan joku hormonipläjäys joka "lopettaa" raskaushirmonit kehossa heti, tarvisko tuommoista spontaanin keskenmenonkin jälkeen?
Mä aloitin ekan km jälkeen keltarauhashormoonilla. Joulukuun alussa meni kesken eikä vielä helmikuussa ollut kierto alkanut. Sainkin ton keltarauhashormoonin ja Terolutit, joiden avulla raskaus lähti käyntiin. Sekin meni kesken, mutta sen jälkeen tulin raskaaksi seuraavassa kierrossa (parin kk:n päästä) ja tuon raskauden tulos touhuilee huoneessaan :)
Itsellä on vasta viikko keskenmenosta, mutta silti tekisi mieli jotenkin tukea kehoa parantumaan. Olen juonut vadelmalehtiteetä kun olen kuullut että vahvistaa limakalvoja, nyt mietin jotain ravintoa jossa olisi estrogeeniä. Ja koska pelkään keskenmenon toistuvan eikö olisi hyvä juoda vaikka greippimehua raskaanakin...
Sitten kärsin itsesyytöksistä..miksi en tehnyt jotain enemmän raskauden huomatessani. Ap
Alkaa sitten, kun alkaa. Mulla ei ehtinyt edes alkamaan, vaan olin n. 1,5 kk keskenmenon jälkeen uudestaan raskaana.