Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka korvaa?!

Vierailija
02.08.2015 |

Taloyhtiön puheenjohtaja (rivarin asukas) on viikonloppuna käynyt meillä sisällä tarkastuskäynnillä ja kävellyt kengillä mattojen päällä!

Tarkastuskäynti johtuu siitä että emme ottaneet putkirempan yhteydessä saunan remppaa firmalta joka tekee remontin mutta olemme kuitenkin vieneet asuntoomme laattoja ja kiukaan! Ja meillä ei ole lupaa remontoida saunaa!! (Emme siis ole remppamassakaan saunaa tässä talossa)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista korvausta mattojen päällä kävelystä olet ajatellut saada?

Vierailija
2/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pesuun nuo tarvii viedä koska ovat valkoiset ja kuraset jäljet näkyy selkeesti

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kolmen maton kemiallinen pesu pesulassa ei ole halpa keikka, tai ainakin satasia..

Vierailija
4/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, itse olisin huolestuneempi siitä, että joku käy ilman omaa läsnäoloani kämpässäni...

Vierailija
5/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä Iffiltä!

Vierailija
6/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:41"]Tuota, itse olisin huolestuneempi siitä, että joku käy ilman omaa läsnäoloani kämpässäni...
[/quote]

Joo siitäkin on sota käynnissä kyllä..

Vierailija
7/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Ap

Vierailija
8/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään kotona nyt ilmoittamatta voi käydä. Miksi teillä ei muuten ole turvalukkoa tai jos on, miksi se oli auki? Onko siellä siis remontti jo käynnissä?

Vierailija
9/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko pimeitä?

Vierailija
10/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:59"]Eihän kenenkään kotona nyt ilmoittamatta voi käydä. Miksi teillä ei muuten ole turvalukkoa tai jos on, miksi se oli auki? Onko siellä siis remontti jo käynnissä?
[/quote]

Ei meillä mitään erillistä turvalukkoa ole. Ei ole remontti käynnissä laatat ja kiuas ovat yläkerran aulassa.

Ap

Vierailija
11/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edes aloitusviestiä kerron tämän;
If korvaa

Vierailija
12/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin poliiseille

Vierailija
13/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat matoista kuvat, käyt taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan juttusilla ja kerrot vieväsi matot pesulaan. Saataisin tilata siivoojankin pesemään lattiat. Molemmat laskut lähettäisin isännöitsijälle.

Vierailija
14/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:58"]Otat matoista kuvat, käyt taloyhtiön hallituksen puheenjohtajan juttusilla ja kerrot vieväsi matot pesulaan. Saataisin tilata siivoojankin pesemään lattiat. Molemmat laskut lähettäisin isännöitsijälle.
[/quote]

Ei varmasti maksa. Jos on kirjallinen dokumentaatio että asunnossa on käyty ja kuvat matoista ennen käyntiä, saattaa yhtiö maksaa. Muussa tapauksessa sinun vahinkosi. Elämä ei ole reilua.

Vierailija
15/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärtänyt tätä juttua. Miksi te otitte laattoja ja kiukaan, jos ette ota remonttia ja oliko niiden ottamisessa se ongelma, jota tultiin rapaisilla kengillä tarkastamaan?

Vierailija
16/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät kuka on käynyt? Kengän jäljistä?

Vierailija
17/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:10"]Minä en kyllä ymmärtänyt tätä juttua. Miksi te otitte laattoja ja kiukaan, jos ette ota remonttia ja oliko niiden ottamisessa se ongelma, jota tultiin rapaisilla kengillä tarkastamaan?
[/quote]

Käsittääkseni saan ostaa vaikka kanan paskaa jos minua huvittaa ja siltikään kenelläkään ei ole oikeutta tulla asuntooni. Mutta kusipää naapuri oli ilmoittanut mitä oli nähnyt ja sanoi että on kuullut remontoimisen ääniä. Vaikka ei oltu edes kotona!

Ap

Vierailija
18/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:12"]Mistä tiedät kuka on käynyt? Kengän jäljistä?
[/quote]

No taloyhtiön puheenjohtaja kävi itse sanomassa että teillä näkyy olevan saunaremppa käynnissä ja eikä meillä ole lupaa, kun kysyin niin ilmoitti käyneensä tarkistamassa kun naapuri oli näin sanonut

Vierailija
19/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisesti taloyhtiön puheenjohtaja ei saa missään tilanteessa käydä muiden asukkaiden kotona. Hänellä ei saisi olla edes avainta muiden asuntoihin. Suomessa on ennakkotapaus tilanteesta jossa hallituksen puheenjohtaja piti itsellään asuntojen vara-avaimet kysymättä asukkailta ja hän sai sakkoja siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi