Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pää hajoaa kun ei oo mitään tekemistä!

Vierailija
02.08.2015 |

Olen sairauslomalla elokuun loppuun, sen jälkeen ei ole tiedossa töitä tai opiskelua ennen syksyä 2016. Koulun aloittava lapsi on. On mulla joitain kavereita, mutta ei mitään semmoista "porukkaa", sitten usein joudun olemaan vaan yksin, kun kavereilla on omat kiireensä... Olen aika onneton :( mikä neuvoksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää syrjäytymisen kierre vaan jotenkin pahenee. Tuntuu, että näin elämättömänä en kelpaa kenellekään miehelle naiseksi enkä ees kenellekään kaveriksi kohta.

Vierailija
2/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko vuoden sairauslomalla vai tämän kuukauden? Jos vain tämän niin mikset mene vuodeksi ennen opiskelun alkua töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:24"]Olen sairauslomalla elokuun loppuun, sen jälkeen ei ole tiedossa töitä tai opiskelua ennen syksyä 2016. Koulun aloittava lapsi on. On mulla joitain kavereita, mutta ei mitään semmoista "porukkaa", sitten usein joudun olemaan vaan yksin, kun kavereilla on omat kiireensä... Olen aika onneton :( mikä neuvoksi?
[/quote]

Sinullahan on lapsi

Vierailija
4/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida uskoa että töihinkään pääsisin, vähäisen työhistorian vuoksi. ap

Vierailija
5/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:24"]Olen sairauslomalla elokuun loppuun, sen jälkeen ei ole tiedossa töitä tai opiskelua ennen syksyä 2016. Koulun aloittava lapsi on. On mulla joitain kavereita, mutta ei mitään semmoista "porukkaa", sitten usein joudun olemaan vaan yksin, kun kavereilla on omat kiireensä... Olen aika onneton :( mikä neuvoksi? [/quote] Sinullahan on lapsi

[/quote]

Juu! hänestä onkin paljon seuraa :) kaipaisin vaan jotain muuta kanssa.

Vierailija
6/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:24"]Olen sairauslomalla elokuun loppuun, sen jälkeen ei ole tiedossa töitä tai opiskelua ennen syksyä 2016. Koulun aloittava lapsi on. On mulla joitain kavereita, mutta ei mitään semmoista "porukkaa", sitten usein joudun olemaan vaan yksin, kun kavereilla on omat kiireensä... Olen aika onneton :( mikä neuvoksi? [/quote] Sinullahan on lapsi

[/quote]

Juu! hänestä onkin paljon seuraa :) kaipaisin vaan jotain muuta kanssa.
[/quote]

No ala harrastaa jotain. Ja hae töitä

Vierailija
7/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain vielä ideoita/kommentoitavaa? Onko joku ollut samassa tilanteessa?upp

Vierailija
8/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jollain vielä ideoita/kommentoitavaa? Onko joku ollut samassa tilanteessa?upp

Vierailija
9/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen meno siellä vanhempainyhdistyksessä muuten on? ap

Vierailija
10/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:36"]

Millainen meno siellä vanhempainyhdistyksessä muuten on? ap

[/quote]

Riippuu ihan porukasta ja siitä joka sitä vetää, kuten jokainen yhdistys ja porukka, se on just sellanen kuin ne ihmiset siellä sattuu olemaan.

Vierailija
11/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä ihmistä jolla ei ole mitään tekemistä. Mulla on aina ollut tekemistä enemmän kuin jaksan ja viitsin tehdä. Mulla olis viikoiksi rästihommia 24/7, ja ne on kertyneet jo sinä aikana kun olen ollut lasten kanssa kotona työttömänä, nyt kun olen ollut vuoden töissä, ei ole hommat ainakaan vähentyneet tai voimat lisääntyneet.

Vierailija
12/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika asiakeskeinen ja ei-juoruileva, toivottavasti pärjään siellä hyvin. ap

Vierailija
13/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:41"]

Mä en käsitä ihmistä jolla ei ole mitään tekemistä. Mulla on aina ollut tekemistä enemmän kuin jaksan ja viitsin tehdä. Mulla olis viikoiksi rästihommia 24/7, ja ne on kertyneet jo sinä aikana kun olen ollut lasten kanssa kotona työttömänä, nyt kun olen ollut vuoden töissä, ei ole hommat ainakaan vähentyneet tai voimat lisääntyneet.

[/quote]

En mä nyt sitä tarkoittanut, että ei ole _mitään_ tekermistä. Tarkoitin, että en halua olla vuotta ilman ihmiskontakteja. Sekin kun on kumminkin fakta, että vaikka töitä hakee, ei niitä välttämättä saa. -ap

Vierailija
14/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syksyllä alkaa kansalais/työväenopiston kursseja, katso sieltä sopivia. Niitähän on osin päiväsaikaankin eli voisit käydä sillä välin kun lapsi on koulussa. Ja hae nyt töitä! Vaikka oletkin vielä sairaslomalla, ei se hakemusten tekemistä estä.

Vierailija
15/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempainyhdistus on hyvä ajatus. Miten olisi esim sellainen vanhempi-lapsi joogaryhmä? Olin kerran sellaisessa vuoden verran pojan kanssa ja tykättiin kyllä vaikka olenkin aika epäliikunnallinen. Lisäksi ehdottaisin vapaaehtoistoimintaa , kysy esim seurakunnista!

Vierailija
16/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:28"]

En taida uskoa että töihinkään pääsisin, vähäisen työhistorian vuoksi. ap

[/quote]kannattaa edes hakea :) laita joka päivä edes yksi hakemus tai soita yrityksiin suoraan ja tiedustele avoimia paikkoja

Vierailija
17/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää se töihin meno! Miten lapsi sit pärjää, kun en ole kotona?

Vierailija
18/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lapsen valitukselta: "äiti, mulla ei oo mitään tekemistä". Tekemistä riittää aina, myös kotona. Olen ollut pitkiä aikoja sairauslomalla, myös tällä hetkellä. Itseään voi sivistää esim. opiskelemalla uuden kielen, voi esim. opetella tekemään käsitöitä, pitää kuntoaan yllä. Lapsellista valitusta. 

Ei työantajat kyllä kiinnostu noin lapsellisesta. Onko koulutusta, työkokemusta ei juurikaan. Hanki ammatti.

Vierailija
19/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Mulla vähän sama tilanne. Voitais käydä kahvilla yms.

Vierailija
20/21 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk, jos pitäisi jotain sosiaalista harrastaa. Olen aina ollut hirveen yksilöllislajinen. Mutta pitäis varmaan ylittää itsensä. Oli tavallaan helppoa silloin, kun koulussa ja töissä oli "pakko" nähdä ihmisiä ja kotona sai tehdä omia juttujaan. Nyt ei oikein ole enää kuin niitä omia juttuja :)

Semmoista harkitsin, että menisin vanhempainyhdistykseen! -ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi