Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kostokroppa exälle

Vierailija
05.03.2022 |

Loistava idea! Itselläni ei ole varsinaista exää, mutta voisin hankkia kostokropan tuollaisessa tilanteessa :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä logiikkaa. Olisiko kannattanut se kroppa hommata jo sen exän aikana eikä myöhemmin?

Vierailija
2/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotenkin outo ajattelumalli. Omasta kehostaan pidetään huolta oman hyvinvoinnin kannalta, ei vasta sitten kun joku exä on jo jättänyt. Hohhoijaa.

Miksi kehonhuolto ei ollut suhteen aikana ajankohtaista?

Vierailija
4/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se Aitolehden ohjelma. No eihän sekään pysty niitä ukkoja pitämään...

Vierailija
5/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ja henkisesti tasapainoton toimintatapa.

Vierailija
6/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jotenkin outo ajattelumalli. Omasta kehostaan pidetään huolta oman hyvinvoinnin kannalta, ei vasta sitten kun joku exä on jo jättänyt. Hohhoijaa.

No katsohan kun suhteessa pitää saada vaan laiskana olla ja mässätä, sitten kun toinen jättää kun ei enää sytytä paisunut valas niin nokilleen ottanut pullukka saa siitä vihasta ja kostonhimosta vasta motivaatiot siihen kropan timmaamiseen. Ainut vaan että se jättänyt ei koe menettäneensä mitään, koska eihän pullukalla ollut aikomustakaan hänen kanssaan kroppaa kiinteyttää.

Vierailija
7/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että välittää vielä eron jälkeen jonkun kapisen eksän mielipiteestä niin paljon, että miettii sitä ja "kostoa" koko ajan bodatessaan. Hohhoijaa.

Vierailija
8/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäiden tekemä ohjelma tyhjäpäille.

Vierailija
9/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monella naisella ei ole aikaa harrastaa liikuntaa suhteessa, kun nääntyy kotitöiden ja lasten kaitsimisen alle kun mies taantuu yhdeksi lapseksi itsekin. Antakaa naisillenne enemmän vapaa-aikaa, niin jaksavat myös pitää itsestään huolta. 

Vierailija
10/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä logiikkaa. Olisiko kannattanut se kroppa hommata jo sen exän aikana eikä myöhemmin?

Miten tämä sama aiempi viestini on nyt täällä tämän päivän leimalla? Joku kopioi toisten kirjoituksia tai ottaa itselleen ideat.

Vierailija
11/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa silikonit, se harmittaa exää 🤭

Vierailija
12/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsohan kun suhteessa pitää saada vaan laiskana olla ja mässätä, sitten kun toinen jättää kun ei enää sytytä paisunut valas niin nokilleen ottanut pullukka saa siitä vihasta ja kostonhimosta vasta motivaatiot siihen kropan timmaamiseen. Ainut vaan että se jättänyt ei koe menettäneensä mitään, koska eihän pullukalla ollut aikomustakaan hänen kanssaan kroppaa kiinteyttää.

Joku muu mies saa vielä nauttia naisen hoikistuneesta vartalosta 😘

Vierailija
13/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tunteita vielä kaikkia exiä kohtaan, että voisivat lopettaa sen kostamisen jo kun ihan pahaa tekee. 

Vierailija
14/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muu mies saa vielä nauttia naisen hoikistuneesta vartalosta 😘

Saa nauttia jos ehtii, noilla kun on tapana sitten aika äkkiä läjähtää takaisin sivusuunnassa kun exää on tarpeeksi mielestään ärsytetty eikä taaskaan näe syytä sitä kroppaa pitää uuden miehen vuoksi.

Vierailija
15/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä sama aiempi viestini on nyt täällä tämän päivän leimalla? Joku kopioi toisten kirjoituksia tai ottaa itselleen ideat.

Mitä sekoilet?

Vierailija
16/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erottu, niin ei kiinnosta vähäkään minkälaisessa kuosissa se ex on. Kyllä ne eron syyt on muualla kuin kropassa. Mukavinta jos ei tarvitse missään törmätä edes vahingossa, jos rupeaa jotain "kostokroppaa" tuunaileen, niin tunteita tällä täytyy vielä olla ja vähäiset älynlahjat jos luulee, että se kroppa jotain muka ratkaisisi:))) ja toinen "kostomekko", kuvitellaan, että sillä menetetyllä exällä olisi muka vielä tunteita jos puetaan omasta mielestä nätti mekko päälle:) Onko todellakin tosi-tv ideat jo ihan loppu?

Vierailija
17/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, se Aitolehden ohjelma. No eihän sekään pysty niitä ukkoja pitämään...

Siksipä se nyt hankkiikin apinan raivolla kostokroppaa, sillä kun niitä miehiä ja koskettavaa riittää, puolet ruotsalaisista rikollisista ja vissiin kaikki suomalaiset, niin ja eskolapanen. Että siinäpä sitä on kostamista.

Vierailija
18/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä saatana!

Voi luoja, ota lääkkeet ja mene nukkumaan.

Vierailija
19/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa naamaan mesolankoja ja päällystää ihonsa mahdollisimman rumilla tatuoinneilla. Lisäksi pitää pyytää, että rintojensuurennusleikkauksessa asennetaan jo valmiiksi möykkyiset silikonit, että ne kapseloituvat mahdollisimman pian. Kosto on suloinen!

Vierailija
20/30 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en naisena tajua noita kostokroppia. Esim. silloin kun itse olen jättänyt miehen, olen jättänyt monista eri syistä.. Yleensä huonot luonteenpiirteet, kuten vastuuttomuus tai alkoholin liiallinen käyttö. Ihan se ja sama, vaikka ex treenaisi itselleen kuinka upean kropan, en siltikään haluaisi häntä takaisin enkä harmittelisi "menetystä". Sama juttu jos itse tulisin jätetyksi, ei pätkän vertaa kiinnostaisi treenata omaa kroppaa sen takia, että toinen osapuoli jotenkin kadehtisi tai haluaisi minua. Jos en kelpaa sellaisena mitä olen, ei sitten mitään. 

Lisäksi on jotenkin hassu ajatus kuvitella, että ihmisille aina hoikka tarkoittaa parempaa. Mulle mieluummin pikkuisen plösö mies on parempi kuin ihan hintelä maratoonarimies (mikä on turn off). Samoin itse aikanaan laihduin stressaavassa elämäntilanteessa 65 kilosta 53 kiloon ja mies pyysi minua hankkimaan alkuperäisen painon takaisin, koska olin mielestään (ja omasta mielestäni myös) liian laiha.