Fazer aikoo jatkaa toimintaansa venäjälllä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008661392.html
fazer ei aio lopettaa toimintaansa venäjällä. Vetoaa "humanitääriseen ongelmaan". Tänään uutisoitu Ukrainasta, että jossain kaupungeissa ruokakaupat alkaa olla täysin tyhjiä, ei ole enää ruokaa ja ihmiset eivät uskalla ruokaa lähteä etsimäänkään, koska tulitaistelun ääniä kuuluu koko ajan.
Ei olisi kyllä uskonut fazerista. venäjän karhunko se rajan yli pitää tulla ennen kuin nämä rahanahneet hirviöt tekee jotain.
Meillä menee nyt fazer boikottiin,palautetta lähtee heille myös asiasta. Minun rahoilla ei ukralaisia lapsia teloiteta.
Kommentit (561)
anteeksi kirjoitusvirhe, olen niin vihainen tästä.
Kiitos, että kerroit, ap. Jatkossa boikotoin minäkin kaikkia Fazerin tuotteita, jos eivät lopeta toimintaansa Venäjällä. Todella epähumanitaarista ja epäisänmaallista Fazerilta tällainen.
Mikä ihmeen "humanitäärinen ongelma"? Tämän hetken isoin humanitäärinen ongelma on Venäjän aiheuttama.
Onko kyse siitä että poloisilta venäläisiltä ei voi viedä työpaikkoja? Voi että kun käy sääliksi, samalla kun ukrainalaiset menettävät HENKENSÄ!!
Venäläiset pikkuhiljaa vastuuseen kun eivät halua laittaa maataan kuriin, vuosikymmenestä toiseen siellä hellitään diktaattoreja.
Oli kyllä hienosti tiivistetty, kiitos! Harmi, elän suklaalla. Ehkä siitä onkin aika vieroittautua.
Samoin Fortum.
"Rauramon mukaan tällä hetkellä kaikki liiketoiminnot toimivat normaalisti."
https://www.iltalehti.fi/talous/a/4a5a2a89-a6ba-4c29-b6c6-05b9afd22982
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hienosti tiivistetty, kiitos! Harmi, elän suklaalla. Ehkä siitä onkin aika vieroittautua.
Nyt jos koskaan on se hetki tai vähintään vaihtaa merkkiä. Terveytesi ja ukrainalaiset ainakin kiittävät. Ja minä.
Boikotoin. Suklaata en ole juurikaan ostanut koska en sitä syö kuin joulun aikaan, mutta leivonnaisia olen ostanut. Nyt loppu niillekin.
Vierailija kirjoitti:
"Minun rahoilla ei ukralaisia lapsia teloiteta."
TÄMÄ!!
Ai siellä ammutaan vaan lapsia.
Boikottiin! Pystyn elämään ilman Fazeria nyt ja tulevaisuudessa.
Saa muuten olla tarkkana, Fazer on tuhonnut suomalaisia yrityksiä niin paljon että on vaikea olla ostamatta vahingossa.
Fazer: leipää venäläisille sotilaille, palmurasvaa ja woketusta suomalaisille.
Menee boikottiin välittömästi. Tätä ketjua pitää pitää ylhäällä.
Vastustan tätä mitta en kertakaikkiaan pysty olemaan ilman Sinistä. Tänäänkin osti 5 kpl
ukrainanpuolesta_aina kirjoitti:
anteeksi kirjoitusvirhe, olen niin vihainen tästä.
En edes huomannut virheitä, sujuvasti luin oikein 😁
Olen kaikesta samaa mieltä kanssasi. Hyvä aloitus.
Pistäkää Fazerille viestiä somee; instaan ja facebookiin, twiitatkaa. Yritykset ovat hyvin brandimaineherkkiä, sitä painetta eivät kestä.
Tekokkaampaa kuin täällä kirjoittelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!!
Ai siellä ammutaan vaan lapsia.
Lasten kuolemat satuttaa eniten. He ovat täysin viattomia kaikkeen. Olen monta kyyneltä jo itkenyt näiden ressukoiden takia. Voin hyvin välttää Fazerin tuotteita vaikka loppuelämän jos jatkavat venäjällä. Eivät he fazerilla tietenkään sotaa ole aloittaneet, mutta heillä on vastuu siinä, että kansa herää putinin mielivaltaan.
https://www.myfazer.com/s/contact-us?language=fi
Sinne palautetta
Fatzerin yhteen omistajaan tutustunut entisellä k-koetilalla jonka ostivat, oli kyllä kylmä ja vit##mainen mies.
Mutta on hyvä kirjoittaa täälläkin, siksi että tieto leviää.
Kiitos Ap!
TÄMÄ!!