Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa mulle vinkkejä mitä voin syödä

Vierailija
01.08.2015 |

jos alan laihduttamaan 5:2 dieetillä. Siis esimerkkejä noista kahden päivän ruoista, jotka saa olla vain 500 kaloria. Miten jakaisitte noin pienen määrän? Yksi ateria koko päivänä vai kaksi pientä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söisin ehkä 4 kertaa, aamulla eniten.

Vierailija
2/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaksi lautasellista puuroa ja lasi maitoa niitten kanssa. Toinen aamupäivällä toinen illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:02"]

mä söisin ehkä 4 kertaa, aamulla eniten.

[/quote]

Niin mutta mitä kannattaisi syödä? Kerrro esimerkkejä kiitos!

Vierailija
4/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon laihduttaessa käyttänyt esim. yhtenä kevyenä ateriana sellaista, että lämmitettyjen vihreiden pakastepapujen (tosi kevyttä) kanssa kananmuna murskattuna ja ruokalusikallinen raejuustoa. Lisäksi pidin aina naposteltavana paljon keveimpiä kasviksia kuten vaikka salaattia, kurkkua, porkkanaa ja kirsikkatomaatteja.

Kaalikeittokin vois sopia noille keveille päiville. Sitä saisitkin lipittää useamman aterian.

Vierailija
5/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munavoita ja kasviksia

Vierailija
6/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto, broileria,viinirypäleitä... Puuroa marjojen kera...täysjyvä juttuja, proteiini rahkoja/pirtelöitä... Kasviksia, hedelmiä... Piimää, rasvaton maito... Kalaa.. Kaikkein paras on jos itse valmistaa ateriat niin tietää mitä niissä on, vältä turhan sokerin /suolan käyttöä ja muista juoda vettä

Vierailija
7/7 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hä, 500kcal vaan? miten tuollaisella jaksaa :/