Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutus meemiongelmien, kuten Korona ja Venäjä-Ukraina sota, keskelle, että jos keittiössäsi on pattihella niin kuulut suomalaisen yhteiskunnan alimpaan kastiin.

Vierailija
05.03.2022 |

ev

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pattihella?

Vierailija
2/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan pattipolvet, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattihella taitaa olla joku venäläinen viritelmä.

Vierailija
4/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan varastot ensin tyhjenee, niin yhteiskunnan eliittiin kuulutaan puuhellalla ja polttopuilla.

Vierailija
5/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattitilanne

Vierailija
6/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää pattihella jankkaaja....

Vierailija
7/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hellan päällä on 4 sellasta litteää, tummaa pattia.. tätä ap tarkoittaa? onko mulla joku super överi pattihella?

Vierailija
8/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap venakko?

Vierailija
9/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, minulla on ihan litteä hella! Olen kyllä työtön ja asun vuokralla sos.perustein myönnettävässä asunnossa, mutta kiva kuulla etten olekaan sitä alinta kastia :)

Vierailija
10/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se pattihella sama kuin puuhella? No samapa se, tuollainen hella on kuitenkin luxusta.

Etenkin kun sähköä ei enää tule tai sitä ei ole juuri kenelläkään varaa käyttää.

Vierailija
11/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen valurautalevyinen, vaikka ollaan hyvätuloisia, koulutettuja ja työssäkäyviä.

Toimii paremmin kuin entinen induktio, pannu kuumenee kunnolla. En vaihda niin kauan kun toimii. Ainoa miinus on että ärsyttävä pitää puhtaana.

Jos tällä tarkoitettiin pattihellaa.

Vierailija
12/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jipii, minulla on ihan litteä hella! Olen kyllä työtön ja asun vuokralla sos.perustein myönnettävässä asunnossa, mutta kiva kuulla etten olekaan sitä alinta kastia :)

Et ole, mutta onko keraaminen vai induktio? Induktioliedellinen on vasta parasta a-luokkaa.

Vierailija
13/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se pattihella sama kuin puuhella? No samapa se, tuollainen hella on kuitenkin luxusta.

Etenkin kun sähköä ei enää tule tai sitä ei ole juuri kenelläkään varaa käyttää.

Ei puuhella ole pattihella. Puuhellallinen se vasta onkin varakas ja kunnioitettu yhteiskunnan jäsen. Niitä on vain harvoilla ja valituilla.

Vierailija
14/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei puuhella ole pattihella. Puuhellallinen se vasta onkin varakas ja kunnioitettu yhteiskunnan jäsen. Niitä on vain harvoilla ja valituilla.

Mulla on sekä puu- että pattihella 🤔

Vierailija
15/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos on pattihella holvikaaren alla?

Vierailija
16/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kakspattinen!

Vierailija
17/17 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä puu- että pattihella 🤔

Ja mula lisänä vielä ritilähella eli kaasuhella.

Ja tasohella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan