Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokralainen tuhosi kämpän.

Vierailija
01.08.2015 |

Tapetit osittain revitty ja piirrelty. Vaatekaapista revitty vetimet ja yksi ovista irti. Parketti pilattu ja joka puolella likaa; ovissa, seinissä, katossa, lattiassa, ikkunoissa jne jne.

Ovat olleet sossun kautta, eli vuokra on tullut sieltä. Takuuvuokraa emme saaneet rahana, vaan jonkun sossun maksu sitoumuksen.
Miten remontti? Kuka sen maksaa?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tuommoinen. Ärsyttävää, että noilta ei saa mitään nyhdettyä. Ärsyttää, että tuollaiset täällä elelevät yhteiskunnan varoilla ja heistä on vaan kaikille riesaa koko heidän elämänsä ajan.
.
Yhteiskunnan pitäisi korvata yksilöille tuollaisten maksukyvyttömien törppöilyt ja sitten vaatia sitä heiltä. Kohtuutonta, että yksilöt joutuvat noiden olenassaolosta kärsimään.

Vierailija
2/59 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulle on käynyt myös noin, paitsi ei olleet sossun asiakkaita, vaan tekeytyivät kunnollisiksi ja luotettaviksi.. Vuokralaiset olivat nuori brittipariskunta, joka sitten livisti maasta.  Tappiot jäivät itse kärsittäviksi. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisiä nekin ovat"

:DD

Vierailija
4/59 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuokraus on erittäin riskialtista. Harmittaa, kun ei ole vakuutusta näiden varalle. Miksiköhän ei ole?

Vierailija
5/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki sossun asiakkaat olla tuollaisia. Harmi kyllä, kun ap:lle tuollainen osui.
T. Sossu maksaa vuokran ja mä hoidan taloyhtiön pihan ja remontoin asunnon vuokranantajan luvalla.

Vierailija
6/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:12"]Oletko kuullut koskaan vakuutuksesta, jonka voi ottaa omaisuuden turvaamiseksi. 
[/quote]

Vakuutus ei korvaa, jos vuokralainen tahallisesti tuhoaa vuokra-asuntoa.

Vierailija
7/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:02"]

Ei me kaikki sossun asiakkaat olla tuollaisia. Harmi kyllä, kun ap:lle tuollainen osui. T. Sossu maksaa vuokran ja mä hoidan taloyhtiön pihan ja remontoin asunnon vuokranantajan luvalla.

[/quote]

Komppaan, itse jouduin muuttamaan pois kotoa alaikäisenä pakon edessä ja kukaan ei ole pystynyt maksamaan takuuvuokraa, on vaikeuttanut asunnon saamista erittäin paljon, saa kuulla kaikkia "minä en halua tänne koko ostarin kaljakuppilaa!" En edes ikinä biletä tai mitään, elelen ihan rauhallisesti ja opiskelen.

Vierailija
8/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:27"]Miksei vakuutusyhtiöillä ole vakuutusta, joka palvelisu vuokranantajaa tällaisissa tapauksissa. Ottaisin sellaisen heti.
[/quote]

Koska se olisi joko niin kallis juuri näiden ääliöiden takia ettei kukaan ota sellaista tai sitten turha jos on normivuokralaiset. Ei bisnestä.

Vierailija
9/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaisi faceen noiden nimet jakoon ja kuvat kämpästä.

Vierailija
10/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti vois laittaa. Sillä on ulosotossa niin paljon ettei voi koskaan maksaa kuluja. Yritys meni konkurssiin. Ei rikostuomio paina mitään enää. Jos jakaa kämpän tuhonneen tiedot somessa.

Pitäs olla kansalaisvelvollisuus ettei kukaan muu voi vuokraa niille enää.

Vierailija
11/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, ei oikeilla ihmisillä ole mitään kämppiä, on asuntoja, huoneistoja ja taloja.

Vierailija
12/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaalia kulumista. Pakkoko niitä asuntoja on vuokrata. Jos ei itse asu, niin myy pois.

Vierailija
13/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:06"]Mun mielestä ihan normaalia kulumista. Pakkoko niitä asuntoja on vuokrata. Jos ei itse asu, niin myy pois.
[/quote]

Totta. Kyllä normaaliälykkyydellä varustettu ihminen löytää rahoillensa paremman sijoituskohteen.

AP nyt vain haluaa vuokrata mielikuvituskämppiään soskun asiakkaille.

Huoh.

Vierailija
14/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaadittiin asukkaiden tuhoista asianmukaiset korvaukset. Kämppä oli tupakoitu keltaiseksi, lattioihin poltettu reikiä, hellat paskana ja jääkaappi pilalla. Kaiken huippu oli ampiaisenpesä jonka kanssa olivat asustelleet makuuhuoneessa.

Käräjille vaan tai laskua perään.

Vierailija
15/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:18"]

Me vaadittiin asukkaiden tuhoista asianmukaiset korvaukset. Kämppä oli tupakoitu keltaiseksi, lattioihin poltettu reikiä, hellat paskana ja jääkaappi pilalla. Kaiken huippu oli ampiaisenpesä jonka kanssa olivat asustelleet makuuhuoneessa.

[/quote]

Laskun lähettämällä takas ei saa yhtään mitään, rahaa kaikkein vähiten ja käräjiltä saa lähinnä laskun joko itselleen tai vuokralaiselle vähän isomman laskun minkä se todennäköisesti jättää kuitenkin maksamatta...

Vierailija
16/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:18"]

[/quote]

Laskun lähettämällä takas ei saa yhtään mitään, rahaa kaikkein vähiten ja käräjiltä saa lähinnä laskun joko itselleen tai vuokralaiselle vähän isomman laskun minkä se todennäköisesti jättää kuitenkin maksamatta...

[/quote]

No muista tapauksista ja mutuiluista en tiedä mutta rahat saatiin.

Vierailija
17/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ainakaan kannata jättää maksua perimättä. Silloin ei jää mitään paperijälkiä velasta ja se vanhenee.

Vierailija
18/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:07"]

Tapetit osittain revitty ja piirrelty. Vaatekaapista revitty vetimet ja yksi ovista irti. Parketti pilattu ja joka puolella likaa; ovissa, seinissä, katossa, lattiassa, ikkunoissa jne jne. Ovat olleet sossun kautta, eli vuokra on tullut sieltä. Takuuvuokraa emme saaneet rahana, vaan jonkun sossun maksu sitoumuksen. Miten remontti? Kuka sen maksaa?

[/quote]

Muut veronmaksajat sillä vuokra-asunnon kulut voi sen omistaja vähentää verotuksessa täysimääräisesti.

Vierailija
19/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeelliset nämä Suomen lainsäädännöt! Vuokraajalla ei velvoitteita, on vaan oikeuksia. Ulos vaan ja parakkiin asumaan (huonokuntoiseen sellaiseen).

Vierailija
20/59 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 01:54"]

Ihmeelliset nämä Suomen lainsäädännöt! Vuokraajalla ei velvoitteita, on vaan oikeuksia. Ulos vaan ja parakkiin asumaan (huonokuntoiseen sellaiseen).

[/quote]

Tätä ihmettelen itsekin. Vuokralaista on hiton vaikeaedessaadamäkeen kämpästä. kyllä täytyy vaanollatarkkana vuokralaisen valinnassa, häätökin kestää kuukausia..