Montako hupparia tms. tarvitsee 7-luokkalainen poika?
Kommentit (28)
Kuusi hupparia ja kaksitoista t-paitaa. farkkuja riittävästi. Kalsareita riittää yhdet.
Yhden. Vaikka ostat kuinka monta niin ei se käytä kun sitä yhtä, mieluista vaihtoehtoa.
3 mieleistä hupparia, teeppareita 7.
Riippuu kuinka usein ehtii niitä paitoja pestä.
Oot mukava mummi.
.
Mulla on kasille menevä.tyttö. Hän ainakinbkäyttää koko ajan niitänlempivaatteitaan. Tuossa iässä jännitetään kamalasti toisten mielipiteitä ja ajatuksia, joten se on koko ajan samat vaatteet päällä. Siis samat muutamat. Ei kannata ostaa, kun voi olla, ettei käytä sitten kuitenkaan.
.
Lapsellamme on 4 hupparia 30 t-paitaa ja neljät farkut. (Kahdet mustat, siniset ja valkoiset.)
Ei ainoatakaan, miksi pitää pukeitua rentuksi kun siistejäkin vaatteita on saatavilla.
Kaksi hupparia riittää. Kun toinen on pestävänä, voi käyttää toista. T-pitoja kaannattaa varata ainakin seitsemän kappaletta. Jokaiselle viiikonpäivälle voi ottaa puhtaan paitan. Tuohon toki vaikuttaa se, vaihtetaanko paitaa kesken päivää ja kuinka useasti siivooja pyykkiä pesee.
Meillä on noin viisi pitkähihaista neuletta / hupparia ja pari ruutupaitaa. T-paitoja saman verran. Kahdet farkut/chinot ja neljät collarit.
Jokaiselle koulupäivälle yksi vaatekerta, jos on kiireinen vko tai lähdette vaikka viikon kaupunkilomalle eli minimi 5hupparia, 5farkut, 5 t-paitaa (varaisin mieluummin kyllä 10) ja samoin boxereita. Sukkia samoin 10paria.
En usko että pitäisi neuletta vai muuttuuko maku noin kun menee yläkouluun. Pojalla pelkkiä huppareita aina koulussa, juhlissa sitten joku ruutupaita. Ajattelin jos ostaisin Vans hupparin ja toiseksi toivoi jotain Burtonin hupparia, mietin vain kun äitinsä sanoi että huppareita on jo 6 kpl, niin ja synttärilahjasta tässä höpöttelen.
Kalsareita 7, huppareita 5, farkkuja 3, t-paitoja sen seitsemän ainakin... Sukkia ihan sikana, ne katoaa. Verkkareita parit ainakin, kolme helppoa.
Kannataisko mennä yhdessä katsomaan, ettei ole pojan muelestä nolo
Ohhoh, kenenkähän lapsella on vain 2-5 hupparia? Tai 4farkut? Mahtaa kyllästyttää, jos tuo on tosiaan koko vuoden saldo ja kai ne kuluukin, kun kokoajan on käytössä/pesussa.
Meillä ei ole ikinä samat vaatteet kahta pvää ja huppareita on varovaisellakin arviolla ainakin 10. Lisäksi on saman verran pitkähihaisia puuvillapaitoja, väh.5neuletta, jotain urheilupaitoja, kerrastoja, fleecejä, yms.
Kuka teini - tai yleensä kukaan - käyttää KERRASTOA? Teini ei todennaköisesti tunne koko sanaa. Tai hei, mun 90v. pappa käyttää.
Mulla on itselläni tällä hetkellä yhdet farkut, jotka mahtuvat päälle. Ei kukaan ole ikinä sanonut miten mulla on aina samat housut jalassa. Ehkä kukaan ei eds huomaa.
Kerrastoa käyttää urheilevat teinit. Teknisiä kerrastoja meidän pojalla kolme, turnauksissa menee kaikki käyttöön varsinkin jos sataa. Pleikanpelaajat ei kerrastoja tarvitse, boxerit riittää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:29"]
Kuka teini - tai yleensä kukaan - käyttää KERRASTOA? Teini ei todennaköisesti tunne koko sanaa. Tai hei, mun 90v. pappa käyttää.
[/quote]Talviurheilussa tuntuvat käyttävän kaikki pojat. Tiedän että poikani ja hänen kaverinsa käyttävät teknistä kerrastoa (ovat muuten kalliita, ei mitään pappamallia) ja laskettelurinteen kahvilassa näkyy, että kerrastopaita näyttää olevan lähes kaikilla (näkyy kun ottavat takin pois ja alta paljastuu kerraston paita).
Tai no, käyttää isäni (eli pappa) myös sellaista teknistä kerrastoa ja mies ja minä myös.
Kuka ihme tällaista kysele?