Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko miehelle viestin?

Vierailija
01.08.2015 |

Niin, olin eilen viihteellä ja tapasin todella mukavan ja kaikinpuolin ihanan miehen, joka tuli mun luokse hetkeksi juttelemaan. Ei tehty siis oikeasti mitään muuta kuin juteltiin, koska mies totesi, että yhenillanjutut ei oo sen juttu ja oon aika samaa mieltä. No, mies kuitenkin kysyi mun numeron (en mielestäni vihjaillut millään lailla, että niitä pitäisi vaihtaa).

Ei kuitenkaan sanonut lähtiessään mitään soitellaan/tekstaillaan/nähdään toistekin. Voisko siis lukea, että mies oli vain kohtelias ja pyysi siksi numeron? En IKINÄ tee aloitetta, mutta nyt todella mieli tekisi, koska mies oikeesti oli aika ihana. Äh. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä viesti voi muuten mennä onni ohi :)

Vierailija
2/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että vain kohteliaisuuttaan pyytäisi numeroa - ei pyytämättä jättäminenkään ole epäkohteliaisuutta, jos ei vaan halua numeroa saada tai ei koe sitä tarpeelliseksi. Näin siis itse järkeilisin :D olisi ehkä eri asia, jos olisit pyytänyt itse hänen numeroaan ja hän sitten ei olisi osannut/kehdannut kieltäytyä, mutta noin päin uskon kyllä vilpittömyyteen :) anna palaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä vaan. Eihän se mitään ota, jos ei mitään annakaan. Älä kävele onnes ohi..

Vierailija
4/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos päädyn siihen viestin laittamiseen, niin milloin mä sen laitan? Tänään, huomenna, ens viikolla? :D - ap

Vierailija
5/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka heti. Kysele vaikka että onko päässyt turvallisesti kotiin tai jotain muuta ympäripyöreetä söpöilyä... Vastauksesta voit sitten päätellä kannattaako jatkaa. 

- mies

Vierailija
6/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut kohteliaisuus vain. Se oli mielenkiinnon osoitus.

Vierailija
7/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa niin hän on iloinen viestistäsi, jos ei kiinnosta niin viesti ei mihinkään suuntaan muuta asiaa. Ei ole mitään hävittävää siis. Eipähän tarvii jossitella.

Vierailija
8/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat toki aviomiehellesi viestin jossa kerrot viimeyöstä. Tälle uudelle seikkailulle et kerro mitään enää.

Vierailija
9/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoititko numerosi paperille?

Vierailija
10/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut. Mistä niin päättelit tai miten se asiaan liittyisi? :D - ap

Vierailija
11/11 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä laita. Prinssi valkoisella ratsullaan on noutanut tuhansia naisia kotisohvaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän