Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita masenna itsetyydytyksen

Vierailija
01.08.2015 |

jälkeen? Itkettää,tyhjä olo?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, olen hyvin iloinen

Vierailija
2/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee noita "itkuorgasmeja", silloin, kun ikävöi sitä kumppaniaan ja tulee surulliseksi, kun hän ei halua ja tuonkin hetken olisin mieluummin jakanut hänen kanssaan enkä yksin. Meillä siis kumppani aika haluton ja yksin saan tarpeeni tyydyttää todella usein. Mies suostuu seksiin ehkä 1/25 aloitteestani. Itse tekee aloitteen ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Tähän on tultu. Sori offia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö  tämä yksinäisyyteen ja kumppanin kaipuuseen?

Vierailija
4/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaipaat toisen kosketusta?
Itsetyydytys ei riitä?

Vierailija
5/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Jo itsetyydytyksen aikana olo tuntuu surulliselta ja yksinäiseltä. Saatan alottaa hommat iloisesti ja halukkaasti mutta sitten olo vaan alkaa tuntumaan yksinäisemmältä ja yksinäisemmältä.

Vierailija
6/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on suloinen kosto pihtaavalle miehelle.

Vierailija
7/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:12"]Joskus tulee noita "itkuorgasmeja", silloin, kun ikävöi sitä kumppaniaan ja tulee surulliseksi, kun hän ei halua ja tuonkin hetken olisin mieluummin jakanut hänen kanssaan enkä yksin. Meillä siis kumppani aika haluton ja yksin saan tarpeeni tyydyttää todella usein. Mies suostuu seksiin ehkä 1/25 aloitteestani. Itse tekee aloitteen ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Tähän on tultu. Sori offia.
[/quote] kannattaiskohan lopettaa aloitteiden teko? Miten jaksat tuollaista? Ja ero, jos ei halut miehellä parane?

Vierailija
8/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.
Muistuttaa siitä, kun vielä 17-vuotiaana olet neitsyt.

Vierailija
9/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tuli, mutta ne ajat ovat kaukana takana. Hymy huulilla kuljen sen jälkeen kauan ja odotan jo seuraavaa kertaa. Tottakai mieheni kanssakin on mukavaa, mutta joskus on välillä mukava keskittyä vain ja ainoastaan itseensä.

Vierailija
10/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos on muuten elämässä jotain stressaavaa, yleensä ei.

Vierailija
11/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:17"]

[/quote]

No ei ikinä. Enkä ole ikinä ymmärtänyt miksi pitäisi.

Sen sijaan joidenkin huonojen panojen jälkeen on kyllä ollut ikävä, tyhjä olo. Tai ei siis välttämättä itse aktissa mitään vikaa vaan vastapuolessa tai suhteessamme jotain, joka aiheutti pahan filliksen, katumusta.

-M37

Vierailija
12/19 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:50"]

[/quote]

Sen sijaan joidenkin huonojen panojen jälkeen on kyllä ollut ikävä, tyhjä olo. Tai ei siis välttämättä itse aktissa mitään vikaa vaan vastapuolessa tai suhteessamme jotain, joka aiheutti pahan filliksen, katumusta.

-M37

[/quote]Tämä on surullisen totta. Välillä jopa oman mieheni kanssa oltuani tulee tyhjä ja surullinen olo, varsinkin jos hellyyttä ei ole vaan tunnen olevani vain reikä.

Vierailija
13/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:50"]

[/quote]

-M37

[/quote]Tämä on surullisen totta. Välillä jopa oman mieheni kanssa oltuani tulee tyhjä ja surullinen olo, varsinkin jos hellyyttä ei ole vaan tunnen olevani vain reikä.

Vierailija
14/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on iloinen ja hyvä olo. Toisin kuin monesti seksin jälkeen jonkun toisen kanssa. Sooloseksi ei ole koskaan huonoa, koska tiedän just mistä nautin.

Vierailija
15/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:12"]Joskus tulee noita "itkuorgasmeja", silloin, kun ikävöi sitä kumppaniaan ja tulee surulliseksi, kun hän ei halua ja tuonkin hetken olisin mieluummin jakanut hänen kanssaan enkä yksin. Meillä siis kumppani aika haluton ja yksin saan tarpeeni tyydyttää todella usein. Mies suostuu seksiin ehkä 1/25 aloitteestani. Itse tekee aloitteen ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Tähän on tultu. Sori offia.
[/quote]
Tollaselta mieheltä pitäs poistaa tylsällä veitsellä kivekset ja tunkea ne väkisin suuhun ja leikata terska irti ja tunkea perseeseen!

Vierailija
16/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarghh... miksi miksi?? Täältä tullaan avuksi vaikka ruokatunnilla.. En pilaile, vaan kärsin kaikkien kaltaistesi ahdistusta. Silloin pitää saada, kun tekkee mieli!2413

Vierailija
17/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaahan se kun tietää ettei kukaan huoli seksikumppaniksi ja siinä ties monetta tuhannetta kertaa minimuna kädessä tihrustaa jotain karjua panemassa hottisteiniä filmillä ja itse ei tule koskaan olemaan samanlainen panokarju. Joka päivä on liikaa.

Vierailija
18/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon "itkuorgasmi"-tekstin kirjoittaja. Joku kysyi, miten jaksan tätä. No kaikkeen tottuu ja turtuu, vaikka sydäntä kivistää joka torjuntakerta. Eilenkin sain kahdet(!) pakit, aamulla ja iltapäivällä, mutta menin yksin makkariin leikkimään leluillani ja pistin oven lukkoon. Olen vasta viimeaikoina alkanut tehdä tuota, että asiallisesti ja ystävällisesti sanon meneväni leikkimään yksikseen. Miehelle tämä on ok eikä tästä loukkaannu.

Miksen lähde suhteesta? Siksi, koska rakastamme toisiamme, suhde on muutoin hyvä ja lämmin suhde ja meillä on hellyyttä, läheisyyttä ja hauskaa yhdessä. Seksuaalisten halujen eriparisuus on ainut hiertävä asia, ja vielä toistaiseksi kykenen elämään sen kanssa, että mies haluaa harvemmin, kuin minä.

Vierailija
19/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi koko hommaa, jos siitä tulisi surullinen olo. En asu saman katon alla kumppanini kanssa, joten aivan luonnollista välillä hoitaa seksitarpeet itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi