Allegrojuna pitää sulkea!
Ei tartte enää yhtään venäläistä tulla sitä kautta. Sieltä voi tulla vaikka ketä. Vaikka sotilaita siviilivaatteissa. Taikka niitä venäjän kansalaisia jotka Putin kokee tarpeelliseksi tulla "vapauttamaan" Suomesta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi rämä juna pidetään käynnissä? Tiedetäänkö EU:ssa että Suomi kyyditsee vihollisia Eurooppaan koko ajan?
Tottakai voivat tulla sieltä ja iso osa jatkaa matkaansa esim Välimeren huviloilleen. Ei ne köyhät sieltä lähde.
Täysin samaa mieltä.
Ukrainassa lapset kuolevat siviilikohteiden systemaattisissa pommituksissa ja suomalaiset helvetin typerykset päästävät venäläiset Suomeen "rentoutumaan" ja "vetämään henkeä ikävistä sanktioista".
MIKSI ?
Venäläiset loiset pitää sulkea heidän omaan maahansa, siellä heidän on hyvä olla. Pimeässä pirtissä perunaa järsien.
Ollaan kallellaan muutenkin itään niin pidetään jalkaa oven välissä sinne. Ei suomi edes halua oikeesti natoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rämä juna pidetään käynnissä? Tiedetäänkö EU:ssa että Suomi kyyditsee vihollisia Eurooppaan koko ajan?
Tottakai voivat tulla sieltä ja iso osa jatkaa matkaansa esim Välimeren huviloilleen. Ei ne köyhät sieltä lähde.
Ja tietävät että täällä on sotatila kohta myös.
Sotilaiden ei tarvitse tulla Suomeen. Miksi ne salaa tulisivat.
Tällä hetkellä taitaa olla tuo juna ainoa väline ja portti länteen, kun lentämään ei Moskovasta ja Pietarista ei mennen eikä tullen.
Huomaa, että myös suomalaisia on edelleen runsaasti jopa hyvinkin runsaasti Venäjällä, sekä urheilijoita että noiden lopettavien yritysten henkilökuntaa. Määrät liikkuvat enemmin tuhansissa kuin sadoissa.
Ainoa keino päästä Venäjältä ulos on tuo Pietari-Helsinki juna.
Siksi Suomesta on tullut kauttakulku länteen.
Mitäs jos itse joutuisit paitsioon, jossakin maassa, niin ettei sieltä pääse lentämällä pois.
Vaikkapa nyt Tukholmaan.
Taatusti silloin kaikki Tukholma - Helsinki tai Turku laivareitit olisivat tupaten täynnä väkeä.
Samoin kuin junat läpi Ruotsin, Haaparannalle, josta voi ylittää rajan Suomeen.
Just... Tuomitaan se että venäläiset tulee Suomeen ja samalla huudellaan kuinka itse lähtisi saman tien pakoon jos sota syttyisi...
Kohta joudutaan kerimään piikkilanka itärajalta pois. Miksi meille muuten uutisoidaan erilailla Ukrainan sodasta kun esim. usassa ja euroopassa. Olen ihmetellyt uutisoinnin eroja.
Ei tuo henkinen tuki paljon auta Ukrainalle kun ei kukaan auta sotilaallisesti koska maa ei ole liittynyt aikanaan natoon. Voi voi, noin käy kun asiasta vaan keskustellaan ja hymistään.
Johan tänne tuli roppakaupalla siviilivaatteisia sotilaita 2015 ja niitä paapotaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Just... Tuomitaan se että venäläiset tulee Suomeen ja samalla huudellaan kuinka itse lähtisi saman tien pakoon jos sota syttyisi...
Niin, jos sota syttyisi Suomeen. Ei Venäjällä ole sota syttynyt, vaan he ovat hyökänneet Ukrainaan. Ja ukrainalaiset pakenevat. Ei venäläisiä pitäisi auttaa pakenemaan omasta maasta, vaan kärsiköön rangaistuksensa.