Elokuva, joka itketti (peukutetaan?)
Kommentit (123)
The best of me
sekä The fault in our stars.
Viimeisimmät joille olen nyyhkyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:41"]
No mikä leffa nyt ei itkettäisi minua? Paskimmissakin on joku nyyhkyherkistelykohtaus, joka saa liikuttumaan. Enkä ole edes raskaana.
[/quote]
Mulla on ihan sama, en muista, olenko yhtään leffaa katsonut itkemättä... Tämän vuoksi en tykkää käydä leffateattereissa, mieluummin katson kotisohvalta leffat, noloa :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:53"]Hobitti-trilogia - ITKETTÄVÄN HUONO! [/quote] Eikä ollut, haista paska!!
[/quote]Valitettavasti oli. Ainakin jos tuntee kirjan.
[/quote]
Hobitti kirjana on alakouluikäisille lapsille kirjoitettu. Ei kai kukaan voi olla yllättynyt että filmatisoinnissa otetaan melkoisia vapauksia?
Miesten vuoro (se jossa miehet sanoo ja puhuu)
Melancholia. Itketti ja ahdisti vielä pitkään katsomisen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:53"]Hobitti-trilogia - ITKETTÄVÄN HUONO! [/quote] Eikä ollut, haista paska!!
[/quote]Valitettavasti oli. Ainakin jos tuntee kirjan.
[/quote]
Hobitti kirjana on alakouluikäisille lapsille kirjoitettu. Ei kai kukaan voi olla yllättynyt että filmatisoinnissa otetaan melkoisia vapauksia?
[/quote]Aika moni voi. Katsopa vaikka HS:n kulttuurisivuilta kolumni "Näistä syistä Peter Jacksonin Hobitti-elokuvat epäonnistuivat". Siinä asia on erittäin hyvin esitetty.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 02:53"]
Miesten vuoro (se jossa miehet sanoo ja puhuu)
[/quote]Ja laulaa sen Oravan laulun.. kyyneleet tulee jo muistosta..
Hiljaisuus