Aikooko Aki Manninen vaihtaa Putin-koiransa nimen?
Kommentit (31)
Tuo kyllä kertoon näiden ihmisten sivistyksen tason. Ihaillaan Putinia, koska Putin on "äijä" ja "alfa", ja nimetään koira hänen mukaansa.
Ehdotan
Tarja
Erkki
Herlln
Esko
Pahimpia on ne jotka toimii ahneuttaan
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään tätä. Mutta hyvin sopii Akille.
Joka kieltäytyi aseista.
On kyllä nolo nimi. Uskon, että Aki on itse juuri niin inhottava ihminen, mitä hänen julkisuuskuvansa antaa ymmärtää. Viime aikaisista aivan naurettavaa oli ensin uhoaminen miten hän osallistuu sotatoimiin ja sitten parin päivän päästä huudellaan palmun alta miten häntä ei jotkut sotimiset kiinnosta, vaan hän aikoo vain lomailla. Todella epämiellyttävän oloinen ihminen kaikin puolin. Mikäpä muu koiran nimi voisi olla kuin Putin?
No joillakin on lemmikkien niminä Hitler, Napoleon, Mussolini. Ei se ihailusta johdu, vaan läpällä ja yleensä noita sitten lyhennetään. Oon netissä nähnyt Hitler-viiksisen kissan, jonka nimi on Aatu. Se on kaikkien mielestä vain huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
No joillakin on lemmikkien niminä Hitler, Napoleon, Mussolini. Ei se ihailusta johdu, vaan läpällä ja yleensä noita sitten lyhennetään. Oon netissä nähnyt Hitler-viiksisen kissan, jonka nimi on Aatu. Se on kaikkien mielestä vain huvittavaa.
Hauskaa vain tietynlaisen porukan keskuudessa. Normaalilla ajattelukyvyllä varustettuja tuollainen ei naurata.
Mitä väliä? Sitäpaitsi akihan voi nyt nuhdella putinia siitä että se sonti olohuoneen matolle tai söi akin sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa vain tietynlaisen porukan keskuudessa. Normaalilla ajattelukyvyllä varustettuja tuollainen ei naurata.
Mikä saa sinut kuvittelemaan että sinä tietäisit normaalista ajattelukyvystä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä kertoon näiden ihmisten sivistyksen tason. Ihaillaan Putinia, koska Putin on "äijä" ja "alfa", ja nimetään koira hänen mukaansa.
Eihän koiria nimetä ihailtujen ihmisten mukaan. Eiköhän tuo kerro ihan muusta kuin ihailusta. Koira tuskin siitä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuvitellaan että olisit suuri johtaja jolla on kaikki valta. sitten kuulisit että joku on nimennyt koirasi mukaasi. onhan se ymmärrettävää ettei naurata. ympärilläsi olevat lakeijat joutuvat poistumaan paikalta että voisivat nauraa asialle.
Sillehän vois laittaa uudeksi nimeksi vaikka Hesus.