Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni. Kaveri löys miehen ja pääsee ensi viikoksi mökkeilemään

Vierailija
04.03.2022 |

Olen kade.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka haluaa mökille? Nykyinen miesystäväni on mökkeilijä ja vältän hänen mökilleen menoa kaikin mahdollisin kohteluain keinoin.

Kyllä sullekin sopivanlainen mökki kelpaisi.

Katselin juuri Airbnb:stä millaisia mökkejä olisi tarjolla Sipoossa. Siellä oli yksi jäätävän hieno merenrantahuvila, jonka päivävuokra oli 1500€ luokkaa. Minulla nousi hiukset pystyyn jo siitä hinnasta, mutta katsoin sitten kuvat ja huh huh miten hieno oli! Siellä oli käynyt vieraitakin ja he suitsuttivat mukavaa emäntää ja hienoa huvilaa. Osa vieraista oli ulkomaalaisia, mutta tuntui siellä joku suomalainenkin käyneen parin päivän luksuslomalla. Huh huh, en ikinä raaskisi!

Meidän mökki on saaressa, 5min Vuosaaren satamasta. Se mökki tuntui tosi hienolta kun oltiin se ostettu, enkä meinannut uskoa että me pystyttiin ostamaan sellainen. Sitten käytiin visiitillä naapurin mökissä ja sen jälkeen se meidän mökki alkoikin tuntua vähän vaatimattomalta :-D

Ja mitä tulee työleiriin. Minäkin olin pitkään sitä mieltä, etten halua työleiriä. Mutta kas kummaa, kun se mökki on oma, niin se työleirikään ei haittaa! On ihan eri fiilis tehdä niitä mökkihommia omalla mökillä kuin jonkun toisen mökillä. Ja vaikka meillä on mökillä reilusti tilaa niin ettei seinät kaadu päälle, niin sadekeli harmittaa kun ei pääse ulos puuhaamaan!

Vierailija
22/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on naisten asenne usein; itse ei voida tai uskalleta oikein tehdä mitään, siihen vaaditaan se mies. Kun yrität kavereille ehdottaa että vuokrataan mökki tai auto ja lähdetään road tripille, ei nää parisuhdekeskeiset sitä halua. Mutta ootas kun joku mies jonka ne on tunteneet viikon kysyy, heti ollaan valmiina. Ärsyttää tällaiset ystävät. t. Ikisinkku

Lähtisin kyllä kaverinkin kanssa! Mutta yhtä lukuunottamatta ovat parisuhteissa. Tämä yksi ei ole oikein kiinnostunut tekemään mitään kun tykkää olla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juuri siltä etten tosiaan ihmettele miksei löydy sen paremmin miestä kuin mökkiseuraakaan.

Elämä on.

Vierailija
24/24 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90% naisista elää miesten siivellä….. Muistutus: Jos kaveri eroaa miehestä niin hän on used goods ja kukaan mies ei suostu häntä ottamaan

No paljon roskaahan taas, sinä naistenvihaaja, tänne sait kiukuissasi kirjoitettua. Voi sinua. Tuota viimeistä lausettasi en vain mitenkään ymmärrä. Miten niin nainen olisi suhteen jälkeen ”used goods” jota ei kukaan huolisi? Tunnetko nykyään miehiä tai naisia, jotka naimisiin mennessään olisivat seksuaalisesti kokemattomia? Ja mitä iloa kokemattomasta kenellekään on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä