Nonni. Kaveri löys miehen ja pääsee ensi viikoksi mökkeilemään
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En mä pääse
Mene töihin ja vuokraa mökki niin pääset.
Ei se että on rahaa ole sinällään tärkeää vaan nimenomaan se että sitten voi toteuttaa elämäänsä ihan eri tavalla, elää aidommin omana itsenään.
Mä myin oman mökkini pois. Työleiri
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä puhuta nyt sellaisesta laskettelukeskuksen luksusmökistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä pääse
Mene töihin ja vuokraa mökki niin pääset.
On rahaa mutten uskalla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä puhuta nyt sellaisesta laskettelukeskuksen luksusmökistä ;)
Ei puhuta mistään luksusmökistä.
Vierailija kirjoitti:
Must olis kivaa puuhailla mökillä kaikkea. Ei siellä jaksaisi vaan lojua.
90% naisista elää miesten siivellä. Menee mökkeilee jos löytää miehen jolla on mökki, menee ulkomaille jos miehellä on lento...
Sairasta.
Muistutus: Jos kaveri eroaa miehestä niin hän on used goods ja kukaan mies ei suostu häntä ottamaan
Kakkis kirjoitti:
Kyllä mökkeilemään pääsee ilman miestäkin.
Kumpi tässä kadehdituttaa enemmän, kaveri löysi miehen vai kaveri pääsi mökkeilemään? Mieti, mitä kaverisi joutuu vastapalvelukseksi velvollisuudentunnosta tekemään? Jos ei ole ilmaisia lounaita, ei ole ilmaisia mökkireissujakaan. Onko pitkäkin suhde? Ei kukaan vie puolituntematonta ilmaiseksi mökille. Vai onko kyseessä kokonaispaketti, jossa mies vuokrasi mökin ja naisen?
Vierailija kirjoitti:
90% naisista elää miesten siivellä. Menee mökkeilee jos löytää miehen jolla on mökki, menee ulkomaille jos miehellä on lento...
Sairasta.
Muistutus: Jos kaveri eroaa miehestä niin hän on used goods ja kukaan mies ei suostu häntä ottamaan
On se katkeraa, toi incelrunkkarin elämä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Kumpi tässä kadehdituttaa enemmän, kaveri löysi miehen vai kaveri pääsi mökkeilemään? Mieti, mitä kaverisi joutuu vastapalvelukseksi velvollisuudentunnosta tekemään? Jos ei ole ilmaisia lounaita, ei ole ilmaisia mökkireissujakaan. Onko pitkäkin suhde? Ei kukaan vie puolituntematonta ilmaiseksi mökille. Vai onko kyseessä kokonaispaketti, jossa mies vuokrasi mökin ja naisen?
Molemmat. Eihän tuossa mitään velvollisuudentuntoa ole kun tykkäävät toisistaan. Yhdessä vuokrasivat. Ihanaa kun saisi olla osallisena parisuhteessa ja tehdä yhteisiä juttuja
Siis kuka haluaa mökille? Nykyinen miesystäväni on mökkeilijä ja vältän hänen mökilleen menoa kaikin mahdollisin kohteluain keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Kuten yllä lukee, ei ole mikään luksusmökki.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka haluaa mökille? Nykyinen miesystäväni on mökkeilijä ja vältän hänen mökilleen menoa kaikin mahdollisin kohteluain keinoin.
Minä haluan.
Anna mulle pjillua niin mennään mun mökille
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle pjillua niin mennään mun mökille
Vedä v* ttu päähäs
Tää on naisten asenne usein; itse ei voida tai uskalleta oikein tehdä mitään, siihen vaaditaan se mies. Kun yrität kavereille ehdottaa että vuokrataan mökki tai auto ja lähdetään road tripille, ei nää parisuhdekeskeiset sitä halua. Mutta ootas kun joku mies jonka ne on tunteneet viikon kysyy, heti ollaan valmiina. Ärsyttää tällaiset ystävät. t. Ikisinkku
Kuulostat juuri siltä etten tosiaan ihmettele miksei löydy sen paremmin miestä kuin mökkiseuraakaan.