37 vuotiaat.ryhtyisittekö enää yrittämään ekaa lasta?
Entä 40v.? Onko tääl ketään kuka ois ton ikäsenä saanu lapsia?
Kommentit (20)
Tottakai, itse sainkin esikoisen 39-vuotiaana ja siihen vielä perään toisen lapsen kun olin melkein 41.
Ilman muuta! Minä sain tyttäreni 37-vuotiaana, eka yrittämällä :) Raskaus ja synnytys sujuivat oikein hyvin. Palautuminenkin melko ok.
Miehenä juu hyvinkin. Olen about tuon ikäinen ja vasta nyt sellaisessa parisuhteessa että voi alkaa harkita sitä suvunjatkamista.
Ekaa yrittäisin vielä ehdottomasti. Nyt ei enää viidettä jaksaisi :)
Nykyisessä tilanteessani en yrittäisi, mutta jos tosiaan olisin lapseton tuon ikäisenä, niin yrittäisin tietysti.
Raskauduin kolmekasina ekasta ehkäisyttömästä kerrasta. Helppo raskaus, helpohko vauva ja erittäin terve lapsi. No on sillä 4v. ollut vesirokko.
Juu, tottakai, eka 34 vuotiaana ja toinen 38.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:16"]
Entä 40v.? Onko tääl ketään kuka ois ton ikäsenä saanu lapsia?
[/quote] sain 44 v terveen lapsen sektiolla ja jos pitää liiketermein ilmaista niin kannatti todella. Ei vaan tullut aiemmin ja luovuin jo toivosta.
En missään tapauksessa. Kyllä tuon ikäisellä pitää jo olla enemmän järkeä päässä.
En. Mutta itse en kyllä haluakaan lapsia lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 23:41"]
En missään tapauksessa. Kyllä tuon ikäisellä pitää jo olla enemmän järkeä päässä.
[/quote] järki kaikkosi kun menin naimisiin mutta järkeä oli taas kun aloin haluamaan vauvan ja sain myös. Kiitollinen.
Kannattaa, jos äidiksi halajaa. Olen itse 37-vuotias ja odotan toista lastani. LA parin viikon päästä :) Esikoinen on 3-vuotias <3
Anna palaa, nimim. terveen vauvan äiti ikää 41 ja esikoinen tietty vasta.
Kyllä mä varmaan yrittäisin niin pitkään, kuin mahdollista, jos mulla ei olisi lapsia. Nyt 37-vuotiaana kahden teinin äitinä ei tulis enää pieneen mieleenkään :D
No en yrittäisi. Olin 28 kun sain kolmannen lapsen ja jo silloin huomaisi että ikä alkaa painaa.
Ilman muuta yrittäisin. Olen nyt 41 ja odotan viidettä lastani. Vanhimmat lapset ovat jo teini-iässä , sitten on alakouluikäinen ja leikki-ikäinen. Kaikki odottavat uutta pikkusisarusta innolla. :-)
Ehdottomasti. Eikös tuo ole ihan normaali ikä nykypäivänä tulla äidiksi?
Toki jos ei olisi jo. Aion elää pitkään.