Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL seuraa: Niinistö tapaa Bidenin – saako Suomi turvatakuut?

Vierailija
04.03.2022 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/115879c5-14e7-497d-ac08-b99df407b…

Mitä veikkaatte, mitä tulee tapahtumaan?
Tapaaminen sovittiin kuitenkin aika pikaisella aikataululla kai se jotain merkitsee?!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten vaikea tilanne olisi jos Trump olisi pressa.

Tilanne ei olisi vaikea, vaan täysin toivoton🤔😂

Sallin epäillä.

Joskus vaan tekis mieli jo kuolla

mies54v

Vierailija
22/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita nyt tapahtui? Paskamaisen kehitysmaan apua tarvitaan ja anotaan polvillaan. Biden lukee vauvapalstaa paivittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis tullut turvatakuita, eikä yhtään mitään muutakaan. Niinistöltä samaa pskaa, ovi NATO:on on muka auki, mutta Suomi päättää itse lähestymisestään silloin kun sen aika on, eli ei koskaan.

Ruotsi toimi taitavammin ja hankki puolihuolimattomasti ilman ylimääräistä härdelliä turvatakuut toiselta johtavalta NATO-maalta, eli Britannialta.

Vierailija
24/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten vaikea tilanne olisi jos Trump olisi pressa.

https://yle.fi/uutiset/3-12344981

Huomatkaa Tuomiojan toiminta.

Vierailija
25/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis tullut turvatakuita, eikä yhtään mitään muutakaan. Niinistöltä samaa pskaa, ovi NATO:on on muka auki, mutta Suomi päättää itse lähestymisestään silloin kun sen aika on, eli ei koskaan.

Ruotsi toimi taitavammin ja hankki puolihuolimattomasti ilman ylimääräistä härdelliä turvatakuut toiselta johtavalta NATO-maalta, eli Britannialta.

Ehkä Suomi pyysi enemmän muttei saanut.

Me ollaan totuttu siihen ajatukseen, että Natoon pääsisi sormia napsauttamalla, jos vain päättäisi haluta. Kun eihän Suomi mikään roskamaa ole. Mutta ehkä me ollaan tällä hetkellä oikeasti sellaisessa riskissä, etteivät Nato-maat koskisi siihen pitkällä tikullakaan.

En tiedä, ehkä se on vain minä, mutta tämän Niinistön reissun ansiosta minua alkoi ahdistaa koko tilanne enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
26/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin trollit täällä niinistön kimpussa kun juuri asiat etenevät oikein. Pistää miettimään palstan arvomaailmaa. Aika räikeäksi käy jo meno täällä. Nyt kannattaisi vetäytyä nuolemaan tappioita ja olla hiljaa jos ei halua suomen lasten verta käsiinsä.

Vierailija
27/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ensimmäinen hyvin nukuttu yö takana. Sotaa ei tule suomeen. Saimme sen

Mitä hakemaan lähdettiinkin.

Vierailija
28/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää trollit yrittää virittää nyt ansaa Niinistön niskaan haukkumalla ”ei sieltä mitään tullu”. Meidän pressa on sen verta ovela kettu ettei kaikkea kerro. Just näin pitää Venäjän paskojen kanssa toimia. Respect.

Vierailija
29/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö sanoi täysin selvästi, että mitään turvatakuita ei ole olemassakaan. Tämä tosin olikin ainoa selkeä lause, muu oli ympäripyöreää höpinää.

Minä luulen, että reissussa oli kyse ennenkaikkea tiedustelutiedosta, ja siitä, kuinka vakava tilanne suomelle on.

Toisaalta puhutaan, että venäjä on nyt niin kiinni ukrainassa, että hätää ei ole, mutta toisaalta päättäjät tuntuvat olevan päiväpäivältä hermostuneempia.

Minä luulen, että natoon ei liitytä, koska ei voida liittyä. Tottakai presidentti tietää asioita, joita ei kansalle kerrota. Niinistöhän oli silminnähden hermostunut nato-kokouksen jälkeen, marin taas itkuun purskahtamaisillaan, kun toimittaja mainitsi joditablettien hamstrauksen.

Tämän nato-kokouksen jälkeen tehtiin pikavisiitti bidenin luo. Ehkä hakemaan sitä apua, mitä ei natolta tulla koskaan saamaan.

Erikoista on myös, ettei putinilta ole tullut mitään vastapakotteita, paitsi se kirje, jota ei ole tullut.

Vierailija
30/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää trollit yrittää virittää nyt ansaa Niinistön niskaan haukkumalla ”ei sieltä mitään tullu”. Meidän pressa on sen verta ovela kettu ettei kaikkea kerro. Just näin pitää Venäjän paskojen kanssa toimia. Respect.

Koita nyt ymmärtää, että se, etä ihminen haluaa keskustella asiasta, eikä vain karjua kurkkusuorana natoa, ei tarkoita, että kyseessä olisi trolli.

Vai onko niinistökin trolli, hänhän vain jappasee asiaa, sanomatta oikeastaan mitään.

Me muut mielellämme kertoisimme ajatuksiamme, vaihtaisimme mielipiteitämme ja spekuloisimme, mutta emme saa sitä tehdä sinun ja kaltaistesi trollihuutajien mielestä.

Eilen hehkutitte sitä, kuinka niinistö tulee kotiin nato-sopimuksen kanssa. Mitä nyt? Ei tullut, ja sekin on trollien vika.

Vierailija
31/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee nyt aivan oikeaan suuntaan. Kolme kuukautta ja Natossa ollaan. 

Vierailija
32/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien törkeyksistä voi päätellä, että siellä on akut lataamatta. Ei taida mennä heillä tällä hetkellä kuin Strömsössä (Igor: se tarkoittaa, että asiat menevät päin puutinia).

Vierailija
33/33 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tosiaan pidä toimia näin. Koko maailma saattoi nähdä, että Suomen presídentti matkusti kiireellä Washingtoniin, mutta ei saanut tuliaisiksi mitään konkreettista. Vrt. Ruotsin saamat selväsanaiset turvatakuut Britannialta. Suomella on edelleen se v-n Nato-optio, ei muuta. Ilmeisesti meitä ei edes haluta Natoon. Enkä ihmettele yhtään, koska ei ole haluttu liittyä sinne hyvän sään aikana ja auttaa yhteisissä operaatioissa. Nytkö pitäisi muiden rientää tällaisen maan avuksi? Rientäisitkö sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi