Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäsin tänään hiukset, voinko pestä

Vierailija
31.07.2015 |

Ne huomenna päivällä jo? Tuo hoitoaine mikä tuli mukana teki ne rasvaisiksi. Tosin lutrasin sitä 2 tuubia. Niin voiko siis pestä jo huomenna hiukset vai lähteekö väri pois? Onko joku 24 h aikasääntö?

Toivoo tyhmä punapää (ei kananpersetukka :D )

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä selität!?Onks sulla hoitoaine päässä vieläkin vai etkö huuhdellut kunnolla.Pakko olla provo.Jos ite värjää päänsä niin lukee myös ohjeet.......

Vierailija
2/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän suositellaan että ei pesisi pariin päivään värjäyksen jälkeen, koska silloin väri pysyy paremmin. Mutta tottakai voit pestä jos letti on rasvainen, ei maailma siihen kaadu. Punainen taitaa muutenkin pysyä aika huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä pesen shampoolla aina heti väriä pois pestessä ja sitten laitan sen hiusväripaketin hoitoaineen päähän vasta :D

Vierailija
4/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä peset hiukset jos siellä on edelleen hoitoaineen jämiä..Eikä mikään ihme et teki niistä rasvaset jos käytit sitä hoitoainetta mikä tulee niis pakkauksissa.Pese ihmeessä tukkas shampoolla huomenna ja sit käytät normi hoito ainetta.Ei tota..Ja voit pestä kyl tänäänkin

Vierailija
5/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:26"]Siis mitä sä selität!?Onks sulla hoitoaine päässä vieläkin vai etkö huuhdellut kunnolla.Pakko olla provo.Jos ite värjää päänsä niin lukee myös ohjeet.......
[/quote]

Huuhtelin tietenkin sen pois. Mutta jäi rasvaisuuden tunne

Ap

Vierailija
6/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoväri (sellainen hapetteellinen väri, joita lähes kaikki kauppojen myymät kotivärit ovat) ei lähde kyllä mihinkään vaikka pesisi heti värjäyksen jälkeen...

Vierailija
7/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun loistava kampaajani sanoo, että vähintään 48 tuntia pesemättä värin jälkeen, mielellään niin monta päivää kuin pystyy. Käytännössä minulla noin viikko menee ennen pesua. Värin jälkeen hiukset ovat erilIset.  Ja väri pysyy loistavasti.

Vierailija
8/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelin siis hiukset huolellisesti! Ei ole hoitoaineen jäämiä. Mutta mulla rasvoittuu tosi äkkiä hiukset ja ajattelin, voinko pestä ne huomenna jo shampoolla. Värjäämisen jälkeen käskettiin huuhdella vedellä ja sen jälkeen laittaa hoitoainetta ja huuhdella. Ei puhetta shampoosta. Pitkään ollut hiusväripaketeissa ettei niissä ole shampoota, hoitoainetta vain.

Ap

Vierailija
9/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pestä. Itse pesen aina jo väriä huuhdellessa, koska en tykkää hiusvärin kärystä joka muuten jaa voimakkaasti haisemaan.

Vierailija
10/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:32"]Voi pestä. Itse pesen aina jo väriä huuhdellessa, koska en tykkää hiusvärin kärystä joka muuten jaa voimakkaasti haisemaan.
[/quote]

Jää siis.

Vierailija
11/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän