Adhd
Oon miettinyt pitkään asiaa ja en ole enää edes varma asiasta. Osa mun kavereista on ottanut asian esiin ilman että olen maininnut edes asiasta. Opettajani on kyseenalaistanut että hän epäilee minulla olevan adhd, mutta olen kieltävästi vastannut että en usko.Mitä mieltä ootte kun olen kuitnekin jo kohta 16- vuotias tyttö ja uskon , että olisi jo todettu jos mulla olisi adhd... vanhempani eivät uskoisi jos nyt todettaisiin adhd, koska ei enää voi tön ikäsenä todeta että kuitnekin vaan esitän.
Mulla enimmäkseen vaikeuksia pysyä paikallaan pitkään, huolimattomuus virheitä, unohtelen, olen omissa mailmoissa välillä ja jäädyn. Eihän nää sinänsä musta tarkota mitään mutta tottakai se olis kiva tietää. Onkohan siitä diagnoosista mitään hyötyä?
Kommentit (4)
Minulla todettiin add vasta aikuisena. Mene ihmeessä tutkimuksiin!
Olispa mun adhd todettu jo nuorena, ota apu vastaan ja mee tutkimuksiin.
Olen niin kiitollinen mun tän hetkiselle luokan valvojalle jonka tunteja minulla on suurin osa. Musta tuntuu että hän tietää mun suurimman salaisuuden ja auttaa parhaansa mukaan mua❤️ Alko itkettän äskön kun rupesin miettimään häntä ja sitä kuinka ihana ihminen hän on. Tämä kyseinen opettaja on se ketä on kyseen alaistanut että mulla saattaisi olla adhd.
Sitten on tää toinen ääripää jolla on sitte ne toiset puolet about mun tunneista (matikka, fysiikka yms)
Hän ei ymmärr mua yhtään, saa mut tuntemaan itteni tyhmäksi, laiskaksi, huonoksi ihmiseksi. Viimeksi eilen hän totesi kaikkien kuullen kuinka musta ei tuu koskaan mitään, en osaa tehdä mitää, en tee koskaan mitää ja en menesty elämässä koska olen laiska.
Minulla todettiin yli 30-vuotiaana.