Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa erittäin vaalea meikkivoide/mineraalimeikki

Vierailija
31.07.2015 |

Minulla on siis hyvin vaalea iho, punertavapohjainen. Mistä löytäisi tarpeeksi vaalean meikkivoiteen, joka olisi kohtuuhintainen eikä tukkisi ihohuokosia? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.

Vierailija
2/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin NW10-sävy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Lolo, Missha Perfect Cover #13, Revlon Colorstay se vaalein on punapohjainen (Ivory?). Mary Kayllä on myös tosi vaaleita sävyjä, mutta hankalampi saatavuus.

Vierailija
4/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaapa Ontic Minerals. Sieltä löytyy hyvin vaaleita sävyjä.

Vierailija
5/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.
[/quote]

Joo tota lily loloa suosittelen todella! Mulla on kans normaalisti kaikilta merkeiltä käytössä se kaikkein vaalein sävy, mutta Lily Lololta käytän talvella China Dollia ja talvella Blondieta, eli ei ole tarvinnut siihen kaikkein vaaleimpaan edes koskea. Huippua, et kerrankin näin. :)

Vierailija
6/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vinkeistä! :)

ap

Vierailija
7/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Kay paras, ebaysta saa.

Vierailija
8/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleimmat markettimeikkivoiteet olen löytänyt Maybellinen Fit Me-meikkivoidesarjasta sekä Rimmelin meikkivoiteista. Rimmelin voiteissa on lähes jokaisessa sarjassa tosi vaaleita sävyjä. Lumenelta en ikinä löydä tarpeeksi vaaleaa ja tuntuu että tummenevat omalla iholla todella paljon päivän aikana.

Vierailija
9/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ollut tosi tyytyväinen Dermosil-puuteriin. Olen tosi vaalea-ihoinen, mutta Dermosilin Medium on minulle juuri sopiva.

Vierailija
10/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian blogista löytyy ihania meikkijuttuja

Vierailija
11/11 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.
[/quote]

Joo tota lily loloa suosittelen todella! Mulla on kans normaalisti kaikilta merkeiltä käytössä se kaikkein vaalein sävy, mutta Lily Lololta käytän talvella China Dollia ja talvella Blondieta, eli ei ole tarvinnut siihen kaikkein vaaleimpaan edes koskea. Huippua, et kerrankin näin. :)
[/quote]

Hups, tarkoitin tietty että kesäisin käytän Blondieta... :)

Tuli mieleen myös ne Lumenen uudistuneiden meikkivoiteiden 0-sävyt, onko kukaan kokeillut niitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan