Suositelkaa erittäin vaalea meikkivoide/mineraalimeikki
Minulla on siis hyvin vaalea iho, punertavapohjainen. Mistä löytäisi tarpeeksi vaalean meikkivoiteen, joka olisi kohtuuhintainen eikä tukkisi ihohuokosia?
Kommentit (11)
Lily Lolo, Missha Perfect Cover #13, Revlon Colorstay se vaalein on punapohjainen (Ivory?). Mary Kayllä on myös tosi vaaleita sävyjä, mutta hankalampi saatavuus.
Tsekkaapa Ontic Minerals. Sieltä löytyy hyvin vaaleita sävyjä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.
[/quote]
Joo tota lily loloa suosittelen todella! Mulla on kans normaalisti kaikilta merkeiltä käytössä se kaikkein vaalein sävy, mutta Lily Lololta käytän talvella China Dollia ja talvella Blondieta, eli ei ole tarvinnut siihen kaikkein vaaleimpaan edes koskea. Huippua, et kerrankin näin. :)
Vaaleimmat markettimeikkivoiteet olen löytänyt Maybellinen Fit Me-meikkivoidesarjasta sekä Rimmelin meikkivoiteista. Rimmelin voiteissa on lähes jokaisessa sarjassa tosi vaaleita sävyjä. Lumenelta en ikinä löydä tarpeeksi vaaleaa ja tuntuu että tummenevat omalla iholla todella paljon päivän aikana.
Minä taas olen ollut tosi tyytyväinen Dermosil-puuteriin. Olen tosi vaalea-ihoinen, mutta Dermosilin Medium on minulle juuri sopiva.
Xenian blogista löytyy ihania meikkijuttuja
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:45"]Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.
[/quote]
Joo tota lily loloa suosittelen todella! Mulla on kans normaalisti kaikilta merkeiltä käytössä se kaikkein vaalein sävy, mutta Lily Lololta käytän talvella China Dollia ja talvella Blondieta, eli ei ole tarvinnut siihen kaikkein vaaleimpaan edes koskea. Huippua, et kerrankin näin. :)
[/quote]
Hups, tarkoitin tietty että kesäisin käytän Blondieta... :)
Tuli mieleen myös ne Lumenen uudistuneiden meikkivoiteiden 0-sävyt, onko kukaan kokeillut niitä?
Lily lolon vaalein sävy, oiskohan Porcelain tms.