Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin erikoinen uni viime yönä

Vierailija
04.03.2022 |

Olin (jossain aluksessa?) keskellä merta.

Yhtäkkiä meri ympäriltäni alkoi pyörimään, imemään vettä pyörteenä kohti pyörteen keskellä olevaa aukkoa (ikäänkuin tyhjentäisi ammeen)

Ja minä menin mukana, katsoin että kohta olen pyörteen keskellä, sen silmässä, ja imeydyn johonkin aukkoon.

Sitten olinkin pyörteessä keskellä, ja menin sen läpi. Siellä olikin ns toinen maailma, tai alus? johon sujahdin samantien. Kävelin siellä ja muistan miettineeni, että tästä pitää kertoa toisillekin. Että kun muut ihmiset tulevat pyörteen läpi, he tietäisivät ettei se tunnukaan hirveältä, ja siellä alla onkin elämää, joka jatkuu.

---

Hrr... Jotenkin hyytävä olo. Vaikkei uni itsessään ollut mitenkään ahdistava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muistuttaa mieheni näkemää unta, jotakuinkin samalla tavalla päätyi alas meren kautta ”toiseen maailmaan” jossa olikin vangittuna eläimiä ja siellä kaikkea pyöritti sirkustirehtööri liekkien keskellä. Ei ollut mikään kiva paikka.

Vierailija
2/4 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä maan sisällä elämää. Sehän on ontto tai hunajakennomainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen toistuvasti unia että olen merellä.

Vierailija
4/4 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin viime yönä unta, jossa luin vauva:fitä lähihoitajan koulutuksen pääsykokeiden haastattelussa. TE-toimisto pakotti hakemaan tuohon koulutukseen. Unessa joku työntekijä huusi kurkkusuoraan, että tuonne pitää hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi