Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päälle 40 v bileisiin, jotka kotona

Vierailija
31.07.2015 |

Siinä se kysymys :) Eli mikä olisi hyvä naiselle. Onko joku nätti trikoomekko liian arkinen, esim. Marimekon, Nanson, Meandin, Noshin? Entä onko satiininen taas liian juhlava?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää...

Vierailija
2/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:57"]

Ei hyvää päivää...

[/quote]

Vastaa nyt, äläkä voivottele siinä. Jos noi niin huonot, niin mitä sinä laittaisit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu millaista väkeä olette. Joihinkin 40v juhliin käy oikein hyvin trikoomekko, mutta joihinkin toisiin taas ehdottomasti täytyy olla juhlavampaa. Kysy juhlien järjestäjältä kuinka hienot bileet ne ovat.

Vierailija
4/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teillä on ollut päällä, hyviä vinkkejä kaivataan :)

Vierailija
5/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan muutakin kangasta... Itse en laittaisi kumpaakaan. Mekon kyllä, mutta ei trikoota. Se on kotivaate, rannalle voi mennä. Mekko ja värilliset sukkikset. 

Vierailija
6/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin trikoo on kaunis materiaali missään. Ostat näkin mekon, nyt saa halvalla. 

Vierailija
7/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu juhlien järjestäjän tyylistä ja kodista. Minimalistiseen ökykotiin Marimekko-loimet eivät sovi, kun taas boheemiin kulttuurikotiin ne käyvät hyvinkin.

Vierailija
8/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:16"]Riippuu juhlien järjestäjän tyylistä ja kodista. Minimalistiseen ökykotiin Marimekko-loimet eivät sovi, kun taas boheemiin kulttuurikotiin ne käyvät hyvinkin.
[/quote]

Just joo, tyyliasiantuntija. Mulla on valtava vaatevarasto ja joukossa about 15 Marimekkoa. Nämä kaikki kuin hanska istuvaa kotelomallia (ja 2 S-JK:n silkkimekkoa) ja ovat tasan sopineet oikein asustettuna kaikkialle, minne olen ne päälle valinnut.

Ärsyttää tällaiset yleistykset. Minun tyylini pysyy oli koti mikä tahansa ja se, joka väittää, että kaikki Marimekon vaatteet ovat minimalismiin sopimattomia loimia, ei tiedä, mistä puhuu.

Vierailija
9/9 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noshillahan on ihan siistejä mekkoja. Löytyykö jotain Marimmekon pellava tai puuvillamekkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme