Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että on kaunis?

Vierailija
31.07.2015 |

Täälläkin nämä kyselyt kuka on kaunein/komein menee, niin ristiin. Yksikään ei nouse ylitse muiden ja melkein kaikkia erikseen on joku mollannut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun katsot peiliin ja tuumaat mitä mieltä itse itsestäsi olet ja miten suhtaudut muihin ja kohtelet toisia.

Vierailija
2/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:26"]Siitä, kun katsot peiliin ja tuumaat mitä mieltä itse itsestäsi olet ja miten suhtaudut muihin ja kohtelet toisia.
[/quote]
No ei ihan näinkään. Itselläni todella surkea itsetunto (kiitos lapsuuden) ja todella vääristynyt omakuva. Kuitenkin ulkopuolisten silmissä olen hyvin kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se sanotaan tarpeeksi monta kertaa. Miesten katseista ja käytöksestä.

Vierailija
4/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:26"]Siitä, kun katsot peiliin ja tuumaat mitä mieltä itse itsestäsi olet ja miten suhtaudut muihin ja kohtelet toisia. [/quote] No ei ihan näinkään. Itselläni todella surkea itsetunto (kiitos lapsuuden) ja todella vääristynyt omakuva. Kuitenkin ulkopuolisten silmissä olen hyvin kaunis.

[/quote]

Minulla myös traumaattisia nuoruusmuistoja omasta ulkonäöstä. Olenkin kyllä rumasta ankanpoikasesta joutsen -tyyppiä. Mutta kun se nuoruuden kokemus vaikuttaa nykyisyyteen. Heräsin oman ulkonäköni miellyttävyyteen kun kuulin erään naisen sanoneen, että olen virheettömän kaunis. Ymmärrän tuon hyvin vartaloni osalta, joka on hyvin kaunis, kasvot ovat aina mietityttäneet ja olen yrittänyt pitää niistä erityisen hyvää huolta erilaisilla hoidoilla, kasvohoidot, lymfaterapiat jne. Kait nekin ovat vaikuttaneet hyvään lopptulokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme