Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajat ovat väsyneitä

Vierailija
31.07.2015 |

bloggaamaan. Ilmeisesti. Vanhat suosikkini eivät jaksa enää kirjoitella ja ne jotka kirjoittavat niin aika väsyneiltä vaikuttavat. Kommenteihin ei vastata jos joku enää sattuu mitään kysymään. Esimerkkeinä Moumou, OC Julia, Banjo, Annika O, Strictly style, Nelliina ja Xenia. Näkyyköhän kävijämäärissä? Ovatko lukijat vähentyneet radikaalisti?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Xeniasta. Tuntuu, että bloggaajat ovat väsyneitä tähän jatkuvaan arvosteluun ja kiusaamiseen mitä tälläkin palstalla kiitettävästi harrastetaan. Hankkikaa sisältöä omaan elämään niin ei tarvitse jatkuvasti kauhistella ja arvostella muiden elämää. Täällä törmää ihan uskomattoman törkeisiin juttuihin koskien bloggaajia, heidän elämää ja jopa lasten ulkonäköä. Itse en saa tyydytystä muiden haukkumisesta enkä ymmärrä miksi sellaista täytyy harrastaa. Positiivisuus, kohteliaisuus ja ystävällisyys ovat paljon parempia keinoja onneen eikä tarvitse aiheuttaa toisille pahaa mieltä.

Vierailija
2/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, alkaakohan blogi-innostus jo laantua, seuraajilla ja kirjoittajilla. Nähty ja seuraava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut. Koskee myös perhebloggaajia. Blogien taso laskenut kuin lehmän häntä, mitään negatiivista ei haluta kertoa ja mitään liian pinnallistakaan ei jakseta postata. Aina vaan niitä samoja synttäreitä ja muita.. Ja postaustahti hiiiipuuuuuu...

Vierailija
4/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hiljaisin aika vuodesta blogeissa. Kunhan kaikki liibalaabamarkkinoijat tulevat töihin, alkaa taas olla kilistelytilaisuuksia ja näyttäytymisiltoja, koskee myös vaikkapa ruokablogeja. Toinen hiljainen aika on joulun tienoo, mikä on ihan hyvä asia. Ihmiset oikeasti osaavat rauhoittua olemaan ilman blogejaaan. Tammikuussa sitten taas alkaa kaikenlainen hössötys, arvonnat ja kilpailut. Niitä, kilpailuja on kyllä ollut nyt vähän vähemmän. Ei niissä kyllä mitään sisältöä olekaan. 

Vierailija
5/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävijämäärät olleet laskussa monella alustalla jo kuukausia, ainakin suhteessa muihin sivustoihin. Varsinaisia määriä en löytänyt nopealla haulla, mutta sijaluku kaikkien sivustojen vertailussa on laskenut blogiosoitteilla.

Vierailija
6/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. I love fashion nykyään niin mielikuvitekseton, että ihmettelen kyllä jos lukijamäärä pysyy pitkään samana.

Oon muutenki huomannu, että henkilökohtasesti en jaksa lukea blogeja enää yhtään. Onko muita joilla sama? Saa nähdä kuinka kauan tää blogi-innostus kestää.

Vierailija
7/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös tätä pitkittynyttä lamaa ja taantumaa. Tuntuu makaaberilta kirjoittaa/lukea kuluttamisesta, kun yhä useammalla ei ole enää säännöllisiä palkkatuloja. Taantumassa arvot muuttuvat.

Vierailija
8/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni bloggaaja on ottanu esim asuntolainaa siinä uskossa, että blogi tuottaa maailman tappiin asti-

Vierailija
9/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:57"]

Kuinkahan moni bloggaaja on ottanu esim asuntolainaa siinä uskossa, että blogi tuottaa maailman tappiin asti-

[/quote]

No ainakin nämä laukkuhullut voivat vaikka myydä näitä 'sijoituslaukkujaaan' ja kuitata sillä asuntovelat:)

Vierailija
10/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:57"]Kuinkahan moni bloggaaja on ottanu esim asuntolainaa siinä uskossa, että blogi tuottaa maailman tappiin asti-
[/quote]

Epäilet xeniaa

Vierailija
11/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis epäilen

Vierailija
12/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:02"]

Itse olen lopettanut päivittäisen seuraamisen jo aikaa sitten. Monellakin sisältö on vuodesta toiseen samojen asioiden toistelua, kyllästyttää. Oisko bloggaaminen tulossa tiensä päähän?

[/quote]

Tuskin on tulossa tiensä päähän, mutta ehkä bloggaaminen muuttuu? Sisältö muuttuu, aihepiirit muuttuvat, yleisön odotukset ja mieltymykset muuttuvat?

Onhan bloggaaminen muuttunut aika paljon tähänkin mennessä siitä, kun blogit 2000-luvun alussa yleistyivät.

[/quote]

Itse pääsin 2002 lukiosta ja ei silloin kyllä mitään blogimaailmaa ollut! Ei edes vielä 2004 vuonnakaan, kun opiskelin ulkomailla. Ne on kyllä ihan viimeisen 5 vuoden juttu. Ainahan jotain edelläkävijöitä on ollut mutta näin ainakin suomessa.

Vierailija
13/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että blogit olisivat tulleet tiensä päähän. Kyllä niitä luetaan ja blogeista & bloggaajista puhutaan todella paljon.

Av:lläkin mungo-keskustelut jaksavat kiinnostaa ihan hirveästi jopa niitä, jotka eivät suostu koko blogiin klikkautumaan.

Vierailija
14/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cava on aloittanut taas bloggaamaan

Vierailija
15/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:06"]

Itse olen lopettanut päivittäisen seuraamisen jo aikaa sitten. Monellakin sisältö on vuodesta toiseen samojen asioiden toistelua, kyllästyttää. Oisko bloggaaminen tulossa tiensä päähän?

[/quote]

Tuskin on tulossa tiensä päähän, mutta ehkä bloggaaminen muuttuu? Sisältö muuttuu, aihepiirit muuttuvat, yleisön odotukset ja mieltymykset muuttuvat?

Onhan bloggaaminen muuttunut aika paljon tähänkin mennessä siitä, kun blogit 2000-luvun alussa yleistyivät.

[/quote]

Itse pääsin 2002 lukiosta ja ei silloin kyllä mitään blogimaailmaa ollut! Ei edes vielä 2004 vuonnakaan, kun opiskelin ulkomailla. Ne on kyllä ihan viimeisen 5 vuoden juttu. Ainahan jotain edelläkävijöitä on ollut mutta näin ainakin suomessa.

[/quote]

No en minä Suomesta tiedä, mutta kyllä 2004 blogit olivat jo iso juttu. Ne eivät vaan olleet näitä nykypäivän muoti- ja lifestylejuttuja.

Vierailija
16/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:43"]

PS. I love fashion nykyään niin mielikuvitekseton, että ihmettelen kyllä jos lukijamäärä pysyy pitkään samana.

Oon muutenki huomannu, että henkilökohtasesti en jaksa lukea blogeja enää yhtään. Onko muita joilla sama? Saa nähdä kuinka kauan tää blogi-innostus kestää.

[/quote]

Se komea hyvinpukeutunut miesystävä taitaa ainoastaan enää ylläpitää Lindan blogin naiskävijämäärää ;) Taktinen veto?

Vierailija
17/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en minä Suomesta tiedä, mutta kyllä 2004 blogit olivat jo iso juttu. Ne eivät vaan olleet näitä nykypäivän muoti- ja lifestylejuttuja.

[/quote]

No anna esimerkki? Minä asuin Suomen kolmanneksi suurimmassa kaupungissa ja vuonna 2000 me opeteltiin atk:ssa tekemään kotisivuja. Ne oli silloin aikansa hitti ja pinnalla. Ei silloin oltu kuultukaan mistää blogeista. Jos et viittaa suomen blogimaailmaan, niin on turha kommentoida miten suomen blogimaailma on murroksessa, suomalaisista tässä ketjussa on keskusteltu.

Vierailija
18/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä miksi bloggaajilla on se kommenttiosio. Suurin osa ei kykene minkäänlaiseen dialogiin lukijoiden kanssa. 

Vierailija
19/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Minä olen lukenut blogeja jo 2000-luvun alkupuolelta asti. Silloinhan ne olivat lähinnä tekstipainotteisia mielipideblogeja. Sitten tulivat neuleblogit ja sen jälkeen muoti-, tyyli- ja lifestyleblogit. Ja nyt taidetaan olla taas siirtymässä johonkin uuteen.

Vierailija
20/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole pariin vuoteen enää jaksanut säännöllisesti seurata mitään blogia. Nykyään hyvä jos muistan kerran parissa kuukaudessa käydä kurkkaamassa kahta entistä suosikkiblogiani (Eevaa ja Nelliinaa).