Kotipizzan paperinohuet rasvalätyt.
Hitto että ärsyttää! Tilattiin työpäivän päätteeksi pitkästä aikaa Kotipizzasta ruoat ja pizzat oli aivan hirveitä! Päällä oli sellanen oranssi rasvakerros ja pohja oli alle millimetrin paksu. Täytteineenkin näytti lähinnä yhtä paksulta kuin kirjepaperi. Ja tästä ilosta maksettiin kaksinkertainen hinta lähipizzeriaan verrattuna.
Never again.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Yritettiin tilata puhelimitse,
Ei onnistunut,olisi pitänyt tilata netin kautta.
Pitäkää pizzanne.
Yrititkö käyttää puhelinluettelossa ollutta tarjouskuponkia, jolla sai kolme pizzaa ja limun 120 markalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritettiin tilata puhelimitse,
Ei onnistunut,olisi pitänyt tilata netin kautta.
Pitäkää pizzanne.Yrititkö käyttää puhelinluettelossa ollutta tarjouskuponkia, jolla sai kolme pizzaa ja limun 120 markalla?
Mistä puhelinluettelosta höpiset? Ei meilläpäin ole mitään luetteloita!
Parhaat pizzat siellä. Huomenna käydään kotipizzassa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat pizzat siellä. Huomenna käydään kotipizzassa.
Asuin aikaisemmin tosi hyvän Kotipizzan vieressä. Nyt lähimmät on aivan hirveitä.
Tykkään tonnikalapizzasta ja epäilen, että ne ei valuta purkeista ollenkaan nestettä pois. En keksi mistä muusta se hirveä rasvakerros tulisi pizzan pinnalle.
Berlusconi-pizza oli hullun hyvää viimeksi kun tilasin! Sitä ennen en vuosiin ole kotipizzassa käynyt kun oli huonoja kokemuksia joskus
On tosi vaikea löytää oikeasti hyvää pizzeriaa. Sen takia harmittaa, että Kotipizzoissa ei ole tasainen laatu.
Jos siinä ei ole rasvaa, se ei ole pizza vaan joku muu tortilla/piiras.
Samoista raaka-aineista noi kaikki kotipizza tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Samoista raaka-aineista noi kaikki kotipizza tehdään.
:DD Ootko koskaan tehnyt ruokaa? Anna kahdelle kokille samat aineet niin et varmasti saa kahta samanlaista lopputulosta.
Plus ne raaka-aineet ei ole aivan samat.
Minulle tulee AINA ripuli kun syön siellä!
Minä olen kaksi kertaa syönyt Kotipizzan lätyn ja en todellakaan käy koskaan enää. Pizza on kokoluokkaa Saarioisten mikropizza ja saa syödä kaksi jotta lähtee nälkä. Lähikänkkylän lätyt painaa saman verran kuin kolme Kotipizzaa ja yhtä ei jaksa syödä ilman ähkyä.
Kotipizzan medium -pannupizza oli parasta, mitä pizzahistoriassa on tapahtunut. Tämänkin ne lopetti.
Mun kokemuksen mukaan Kotipizzoja on kahdenlaisia: just näitä rasvalättypaikkoja, joissa pahvilaatikon pohja on paksumpi kuin se pizza - ja sit toisaalta tosi hyviä paikkoja, joissa saa tosi laadukasta ruokaa josta ei valu rasvaa, ja jotka on paljon parempia kuin keskivertopizzeriat. eli siis joko tosi hyvä tai tosi huono.
Kun on kuitenkin Franchise-bisnes, niin eikö niiden laatua pitäisi kuitenkin valvoa jotenkin? Eihän ne voi antaa yksittäisten yrittäjien pilata koko ketjun mainetta.