Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaan poisto, sattuuko?

Vierailija
31.07.2015 |

Juuressa on mutka, vaikuttaako se jotenkin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet? Tottakai sattuu ja poiston jälkeen vielä pitkään

Vierailija
2/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hampaasta. Multa poistettiin yläviisurit joka aika sitten. Poisto ei sattunut, eikä jälkikäteenkään tarvinnut särkylääkettä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut viisaudenhampaat tai takahampaat yleensäkin on tiukemmassa kuin muut. Mullakin oli se yksi. Olen ottanut puudutuksen jo vuosia, kun olen käynyt hammaslääkärissä. Mielenrauhani vuoksi.

Vierailija
4/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto ei satu, kun puudutus laitetaan. Jälkeenpäin voi särkeä, mutta saat kunnon lääkkeet siihen.

Vierailija
5/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puudutus, niin ei satu. Mutkaista juurta joutunevat vääntämään jonkin verran, jolloin tuntuu kyllä vähän muuallakin leuassa. Omat poistot paranivat hetkessä, toisilla ottaa aikansa.

Vierailija
6/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuduspiikki hieman nipistää, itse toimenpide ei tunnu lainkaan (paitsi huulet kannattaa rasvata hyvin), jälkeenpäin pientä särkyä ja jomotusta paripäivää.

Vierailija
7/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, multa poistettiin kaikki neljä viisaudenhammasta samalla käynnillä. Yhtä jouduttiin jotenkin pilkkomaan kun juuret oli niin pahasti. Oli toki sellanen operaatio että ohjeen mukaan otin särkylääkettä jo ennakkoon. Mut hyvät oli puudutukset ja lääkkeet, missään vaiheessa ei tuntunut kipua, väsytti kyllä paljon ja paraneminen vei aikaa. 

Yksi hammas menee varmaan helposti, ei tarvi jännittää:)

Vierailija
8/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se poisto satu yhtään, siinä laitetaan niin kova puudutus. Jälkikäteen voi kyllä olla särkyä, mutta sen saa aisoihin särkylääkkeillä.

Vierailija
9/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:08"]

Poisto ei satu, kun puudutus laitetaan. Jälkeenpäin voi särkeä, mutta saat kunnon lääkkeet siihen.

[/quote]

Kannattaa ihan itse varautua, että on tarpeeksi särkylääkettä saatavilla, jos sitä tarvitsee. Ei ainakaan kunnalliselta saa mitään muuta, kuin puudutuksen.

Vierailija
10/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas on toiseksi taain ylhäällä. Iso hammas kyseessä. Pelkään vain kun sanoi että saattaa mennä tuntikin poistossa. Voiko todella mennä niin kauan?
Viisuri mulla on lähtenyt hetkessä. -ap

Vierailija
11/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi sattua. Edes jälkikipu ei ole sellainen, että tavallista särkylääkettä kummoisempaa tarvitsisi. Ehkä hampaanpoistossa on ilkeintä se hohtimien kanssa vääntely: tuntuu että leuka irtoisi. Mutta sekään ei tunnu kipuna.

Vierailija
12/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:13"]

Hammas on toiseksi taain ylhäällä. Iso hammas kyseessä. Pelkään vain kun sanoi että saattaa mennä tuntikin poistossa. Voiko todella mennä niin kauan? Viisuri mulla on lähtenyt hetkessä. -ap

[/quote]

Voi siinä mennä noin kauan. Mulla meni, oli monijuurinen hammas ja juuret vielä pahasti solmussa. Mutta rauhoitan sua: ei se satu, se puudutus on niin voimakas. Tietysti vähän rankkaa siinä maata tunti paikallaan, mutta yritä vaikka kuunnella sitä musiikkia (joka yleensä vastaanottohuoneissa soi).

Vierailija
13/13 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä<3/-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän