Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Postin not allowed." Onko banni?

Vierailija
31.07.2015 |

Olenko nyt sitten bannissa kun puhelimella lukee yllämainittu. En ole tietääkseni kirjoitellut mitään asiattomuuksia. Ja mikä se virhekoodi-juttu on minkä vuoksi välillä ei pysty myöskään vastailemaan ketjuihin? Kyllä on hankalaksi tehty välillä tämä palstailu... 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hiekkapillu poistanut aloituksen.

Vierailija
2/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu saattaa olla lukittu, joihinkin tulenarkoihin keskusteluihin kommentoidessa tulee mullakin toi teksti vaikka muihin pystyykin kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljet sen selaimen kokonaan ja avaat uudelleen, problem solved

Vierailija
4/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole banni, vaan vanhentunut tai virheellinen sessio todennäköisesti. 

Vierailija
5/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puhelimenkin sulkenut ja avannut uudestaan, ei auttanut. On siis jatkunut viime illasta lähtien. Ja ihan yhteen olemassaolevaan ketjuun koitin vastata. Tietokoneella kyllä onnistuu. 

Vierailija
6/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itsekin saman vaikka en ollut tehnyt palstalla muuta kuin yläpeukutellut noin 20 kommenttia eli en kirjoittanut mitään eli mitään asiatonta ei olisi voinut minun näppikseltä tulla :D

Se on tämän mobiilipuolen bugi, putsaa historiikki ja jos ei onnistu niin starttaa puhelin ja selain uudestaan.

Vierailija
7/7 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastasin yhdelle AV-mammalle ja meni ehkä viis minuuttia, kun mun kommentti oli poistettu enkä pystynyt enää kommentoimaan siihen keskusteluun, vaikka muut pysty... Ja siis se mamma pilkkas yhtä kuollutta ihmistä jolle vastasin asiallisesti mitä mieltä olin mollaamisesta ja kysyin, että mahtaako olla sama joka kirjotti toiseen ketjuun yhtä rumasti :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi