Mikä idea on Ville Haapasalon boikotissa?
Ymmärrän sen että ihmiset ovat vihaisia siitä, että Haapasalo on joskus asunut Venäjällä ja on siellä suosittu julkisuuden henkilö minkä takia Hatsapurit ja muut Haapasalon nimeä kantavat tuotteet halutaan pois Suomen kaupoista, mutta mitä se Haapasalon boikotointi vaikuttaa Ukrainassa käytävään tulitaisteluun kun Haapasalolla di tavallisena suomalaisena ihmisenä ole siihen mitään valtaa? Joten mikä se idea järki ja pointti nyt sitten tässä on?
Kommentit (72)
Onko Ville nyt boikotissa? Ei juma mitä kahjoja.
Miten boikotissa? Mä boikotoin nyt ihan kaikkea venäläistä. Sori teboilin yrittäjät ynnä muut sellaiset.
Voi helkatin i-di-oo-tit!
Hatsapuri on Georgiasta. Miksi boikotoitte Georgialaista alkuperää olevaa ruokaa?
Haapasalo ei taida paljoa enää Venäjällä huseerata.
Että mikä niissä juustoleivissä nyppii? Eihän ne nyt terveellisiä ole, ja aika kalliita, mutta noin muuten?
Boikotoitteko kaikkia ja kaikkea, jotka ovat joskus asuneet Venäjällä tai liittyvät Venäjään? Tulee pitkä lista!
Ville näyttää väsyneeltä mutta silti jaksaa ahertaa juustoleipien kanssa eikä valita koskaan mistään
Ei kaikki ole venäläisen diktatuurin kannattajia,
Tunnepsykoosissa olevat ihmiset eivät kykene älylliseen ajatteluun. Poliitikotkin pääosin samanlaisia laumakäyttäytyjiä.
Siis kuka Villeä nyt boikotoi? Taisit trollata ihan itse omasta päästäsi.
Uskomatonta, jos näin.
Tunteella vedetään ja kuvitellaan miten jokainen venäläinen tai Venäjällä käynyt on vastuussa maan johdosta. Tämä ei vain ikinä toimi esim. Lähi-idän johtajiin, joita pakoon tänne tulevat päinvastoin toivotetaan sydämellisesti tervetulleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnepsykoosissa olevat ihmiset eivät kykene älylliseen ajatteluun. Poliitikotkin pääosin samanlaisia laumakäyttäytyjiä.
Ensin kahden vuoden koronapsykoosi, ja nyt venäjäpsykoosi.
Juu, ja olen täysin rokottamaton jolla on venäläinen sukunimi.
Rakkaudella:D
Suomalaista nyt äkkiä nimesi ja luovu kaksoiskansalaisuudestasi! Lähivuosina venäläisillä tulee olemaan vaikeaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista nyt äkkiä nimesi ja luovu kaksoiskansalaisuudestasi! Lähivuosina venäläisillä tulee olemaan vaikeaa täällä.
Mistä ihmeen kaksoinkansalaisuudesta? Olen geneettisesti suomalainen monessa polvessa, ihan kohtuutrollaus 3/5
Lupasi että syön yhtä monta hatsapuria kuin ennenkin
Eli 0
Vierailija kirjoitti:
Tunteella vedetään ja kuvitellaan miten jokainen venäläinen tai Venäjällä käynyt on vastuussa maan johdosta. Tämä ei vain ikinä toimi esim. Lähi-idän johtajiin, joita pakoon tänne tulevat päinvastoin toivotetaan sydämellisesti tervetulleiksi.
Hyvin sanottu siellä, kyllä venäjän viha on syvällä, nyt siihen saatu yleishyväksyttävä syy.
ihmisiäkin jotka asunu 30v suomessa ni pidetään putinin kätyreinä.
Rasvassa lilluva kolmen sentin paksuinen juusyopiiras ei kiinosta pätkääkään, ei ole terveellistä ruokaa eikä terveellistä nähnytkään joten en aio koskea niihin edes sadan kilsan tikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu siellä, kyllä venäjän viha on syvällä, nyt siihen saatu yleishyväksyttävä syy.
ihmisiäkin jotka asunu 30v suomessa ni pidetään putinin kätyreinä.
Oma suku on asunut Suomessa 110 vuotta. Mulla on yhä venäläinen sukunimi.
Ihan miten vaan, antaa tulla.
eihän siinä mitään järkeä ole. Monet ihmiset eivät pysty käsittämään maailmaa ilman yksinkertaistuksia.
Kävin joskus 90luvulla sotsissa lomalla, en sitä ny kyllä julkisesti kavereille huutele, pitää vielä venäläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen suomalaistaminen taitaisi olla sitä pahaa kansallismielisyyttä ja rasismia.
Eikös näin? Multikulttuuriahan te halusitte. Tässä tulee.
Ihmisillä on haku ja tarve saada vaikuttaa kaikin mahdollisin keinoin jotta sota saataisiin loppumaan. Siinä hötäkässä jää aivot narikkaan. Esimerkiksi Yle on päätetty somessa asettaa boikottilistalle venäjänkielisten uutisten takia ja kanavaa on vaadittu tweetit laulaen lopettamaan Novosti Ylen lähetykset joita Yle lähettänyt vuodesta 2013 asti.
Missäs niitä boikotoidaan? Kurkut taisi olla Venäjällä tehty.