Korut jäi yhden illan jutun luokse
Sun kalliit korut unohtu yhden illan säädön kämpille. Tiedät etunimen ja muistat hämärästi missä mies asuu, et katsonut sukunimeä ovesta. Etunimi on hyvin tavallinen, ei löytynyt facebookista haravoimalla. Miten toimisit?
Kommentit (12)
Mitäkö teet? Lähdet baarikierokselle ja käyt paneskelemassa jokaisen samannimisen jätkän kanssa niin eiköhän ne helyt jossain vaiheessa löydy... Tsiisus....
Haha kyllä mä muistan miltä mies näytti. Ei jaksais baarissa päivystää niin paljon, kun en muutenkaan käy kovin usein. Nyt kävi pieni ylilyönti. Hitto.
ap
Jos poju on fiksu niin vie ne poliisilaitokselle. Ällös huolehdi, ei miehet ole fiksuja.
No jospa kyselisit baarin henkilökunnalta. Voit sinne varmaan jättää viestiäkin ko.herralle jos on vakioasiakkaita.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 05:38"]
No jospa kyselisit baarin henkilökunnalta. Voit sinne varmaan jättää viestiäkin ko.herralle jos on vakioasiakkaita.
[/quote]
Iso baari Helsingissä ja herra kertoi olevansa ekaa kertaa siellä. Plääh!
ap
Plääh sit vaan. Vahingosta viisastuu...
Korut lähti yhden illan hoidon mukaan. Meni siinä mun lompakosta rahatkin, mutta se on pikku juttu vaimon korujen rinnalla. Vaimo on vielä ens tiistaihin saakka maalla. Ei ne nyt hirmu arvokkaita olleet, ehkä 2000 tai vähän yli, vihkisormukset ja jotain ketjuja sillä on mukana. Joku mummon perintö kaulaketju on tärkein, ja jos kivi on aito, ehkä kalliimpi kuin arvioin, tunnearvo sillä kyllä on. Tämä on pikkukaupunki. Outo naama täällä. Sanoi olevansa lomalla jonkun sukulaisen luona.
Naikkosesta en tiedä kun nimen, jonka kertoi. Ja sillä ei löydy fb:tä ja muualta ketään saman näköstä. Lienee antanut väärän nimen.
Näin pääsi käymää ja rikosilmoitus ei oikein houkuta.
Mitä muuta vaihtoehtoja on?
Murron lavastusta mietin. Käykö ne nykyään edes tutkimassa, jos ilmoitan poliisille?
Jos sen huoran vielä nään, niin eka ajatus on hakata se. Mutta tiedä minkälaisia gorilloja sillä on kimpassa. Tuskin siltä mitään takaisin saa, eiköhän ne oo myyty.
Vituttaa ja on helvetillinen morkkis.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 06:09"]
Korut lähti yhden illan hoidon mukaan. Meni siinä mun lompakosta rahatkin, mutta se on pikku juttu vaimon korujen rinnalla. Vaimo on vielä ens tiistaihin saakka maalla. Ei ne nyt hirmu arvokkaita olleet, ehkä 2000 tai vähän yli, vihkisormukset ja jotain ketjuja sillä on mukana. Joku mummon perintö kaulaketju on tärkein, ja jos kivi on aito, ehkä kalliimpi kuin arvioin, tunnearvo sillä kyllä on. Tämä on pikkukaupunki. Outo naama täällä. Sanoi olevansa lomalla jonkun sukulaisen luona.
Naikkosesta en tiedä kun nimen, jonka kertoi. Ja sillä ei löydy fb:tä ja muualta ketään saman näköstä. Lienee antanut väärän nimen.
Näin pääsi käymää ja rikosilmoitus ei oikein houkuta.
Mitä muuta vaihtoehtoja on?
Murron lavastusta mietin. Käykö ne nykyään edes tutkimassa, jos ilmoitan poliisille?
Jos sen huoran vielä nään, niin eka ajatus on hakata se. Mutta tiedä minkälaisia gorilloja sillä on kimpassa. Tuskin siltä mitään takaisin saa, eiköhän ne oo myyty.
Vituttaa ja on helvetillinen morkkis.
[/quote]
Sääli vaimoasi, mutta sulle ja sun säälittäville hakkaamisillesi nauran. Olispa hävinny sunkin perintökamat. Mä antaisin sille naikkoselle ylävitoset.
No yritä muistella se osoite ja mene sinne käymään
Jos muistat suurinpiirtein asuinpaikan, mene sinne ja kysele ihmisiltä nimen ja ulkonäön perusteella havaintoja.
Vie lappu postilaatikkoon johon laitat omat yhteystietosi ja pyydät soittamaan?
Auttakaa!! :D Mitä mä teen?? Mä haluun ne korut takasin!