Tykkäätkö kauppojen paistopisteiden
tuoreista leivistä ja muista leipomotuotteista?
Kommentit (14)
Tykkään etenkin Lidlin paistopisteen tuotteista, juustosämpylät ja ciabatta on parhaita! :)
Tykkään, K-Supermarketin croissantit on ihan parhaita! Jos ovat tuoreita, mutta välillä kun olen ostanut, niin on olleet jo valmiiksi kovia ja kuivia :/ Sit ne Siwassa olevat päärynäkuorrutteiset donitsit, aaah <3
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:13"]
tuoreista leivistä ja muista leipomotuotteista?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:36"]
Miniruislimppu, ihan parasta!
[/quote]
Siis Lidlin miniruislimppu:).
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"]Tykkään, K-Supermarketin croissantit on ihan parhaita! Jos ovat tuoreita, mutta välillä kun olen ostanut, niin on olleet jo valmiiksi kovia ja kuivia :/ Sit ne Siwassa olevat päärynäkuorrutteiset donitsit, aaah <3
[/quote]
Ps, tietääkö joku saako näitä muualta kuin Siwasta? Meidän lähisiwassa on noita vaan muutaman kerran kuukaudessa, pitää aina hamstrata kunnon satsit :D En oo muualla nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"]
Tykkään, K-Supermarketin croissantit on ihan parhaita! Jos ovat tuoreita, mutta välillä kun olen ostanut, niin on olleet jo valmiiksi kovia ja kuivia :/ Sit ne Siwassa olevat päärynäkuorrutteiset donitsit, aaah <3
[/quote]
K-kaupan voicroissantteja voi myös ostaa pakasteena (Pirkka voicroissant) ja paistaa itse kotona.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"]
[/quote]
K-kaupan voicroissantteja voi myös ostaa pakasteena (Pirkka voicroissant) ja paistaa itse kotona.
[/quote]
Onko ne ihan samoja? Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! On juuri harmittanut se, ettei viitsi illalla ostaa aamua varten koska ne ehtii yön aikana kuivahtamaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:37"] Tykkään, K-Supermarketin croissantit on ihan parhaita! Jos ovat tuoreita, mutta välillä kun olen ostanut, niin on olleet jo valmiiksi kovia ja kuivia :/ Sit ne Siwassa olevat päärynäkuorrutteiset donitsit, aaah <3 [/quote] K-kaupan voicroissantteja voi myös ostaa pakasteena (Pirkka voicroissant) ja paistaa itse kotona. [/quote] Onko ne ihan samoja? Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! On juuri harmittanut se, ettei viitsi illalla ostaa aamua varten koska ne ehtii yön aikana kuivahtamaan.
[/quote]
Eivät ole samoja useimmissa K-Supermarketeissa. Just tuli pari kk sitten uudet, vähän isommat paistopistecroissantit Keskolta ja ne eivät ole samoja kuin pussissa. Saattaa olla että kaikissa KSM:issä ei ole vielä(kään) siirrytty näihin uusiin isompiin croissantteihin, jolloin ovat samaa tavaraa.
T. KSM-myyjä :)
Aloittaja kysyi TUOREISTA tuotteista.
Eihän paistopisteissä edes ole tuoreita tuotteita.
Olette kyllä aika urpoja.
En oikeastaan kauheasti. Kuivuvat todella nopeasti ja muuttuvat vanhan makusiksi muutamassa tunnissa. Olen ollut leipätiskillä töissä nuorena, paistoimme itse monia tuotteita. Maku- ja hajuaisti muuttuivat tosi tarkoiksi.