Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein käytät paitapuseroa ja missä tilanteessa?

Vierailija
30.07.2015 |

suosikkivärisi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En käytä vaatteita, joita pitää silittää, inhoan sitä hommaa.

Vierailija
22/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vain. Huomenna lähtee päälle läpikuultava puuvillasilkkipaitis farkkujen kanssa, kun joutuu laittamaan mahdollisen sateen takia ihan kunnon takin päälle. On vilpoisa, uberkevyt ja kiva, pidin sitä kesälläkin paljon sortsien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin.

Oikea nimi on paita.

Muut on puseroita.

Naisen paita eroaa miehen paidasta siitä, että napitus on toisin päin. Hyvä paita on istuva, ei kiristä, helppo silittää ja voi pestä kuumassa. Pätee miesten ja naisten paitoihin.

Valkoinen on perus, monta vaaleansinistä, kesällä pellavaisia ja iltaan silkkisiä.

Vierailija
24/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt enää vuosiin. Joskus käytin siistissä arkipukeutumisessa, sitten enää työhaastatteluissa. Enää en missään. Käyttäisin kyllä, jos löytyisi istuvia, mutta koska olen tiimalasivartaloinen oranki (= valtavat ryntäät, kapea vyötärö ja järkyttävän pitkät kädet), olen jo luopunut toivosta.

Vierailija
25/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein päivittäin paitapuseroita, jotka ovat aika tyköistuvia. Toimii hyvin farkkujenkin kanssa.

Kauluspaita sanaa en käytä, se kuuluu mielestäni miesten paidoille.

Vartalonmalliltani olen hoikka.

Vierailija
26/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä lähes joka päivä. Olen sihteeri.

Vierailija
27/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän erilaisia paitoja joka päivä. Pitkähihaisia, lyhythihaisia, hihattomia. Napitettavia joko kokonaan alas tai osittain. Kauluksilla tai ilman. T-paidat ja muut trikooreplut on minun mielestä mökkivaatteita, ei aikuisen ihmisen siistejä työ- tai arkivaatteita.

Vierailija
28/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aika usein. Vain mustia ja valkoisia.

Vierailija
29/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Työpukeutumisena suosin mekkoja ja pukuja, joissa alla trikoopaita. Paitapuserot ovat epämukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan