Miten usein käytät paitapuseroa ja missä tilanteessa?
Kommentit (29)
Milloin vain. Huomenna lähtee päälle läpikuultava puuvillasilkkipaitis farkkujen kanssa, kun joutuu laittamaan mahdollisen sateen takia ihan kunnon takin päälle. On vilpoisa, uberkevyt ja kiva, pidin sitä kesälläkin paljon sortsien kanssa.
Päivittäin.
Oikea nimi on paita.
Muut on puseroita.
Naisen paita eroaa miehen paidasta siitä, että napitus on toisin päin. Hyvä paita on istuva, ei kiristä, helppo silittää ja voi pestä kuumassa. Pätee miesten ja naisten paitoihin.
Valkoinen on perus, monta vaaleansinistä, kesällä pellavaisia ja iltaan silkkisiä.
En ole käyttänyt enää vuosiin. Joskus käytin siistissä arkipukeutumisessa, sitten enää työhaastatteluissa. Enää en missään. Käyttäisin kyllä, jos löytyisi istuvia, mutta koska olen tiimalasivartaloinen oranki (= valtavat ryntäät, kapea vyötärö ja järkyttävän pitkät kädet), olen jo luopunut toivosta.
Käytän melkein päivittäin paitapuseroita, jotka ovat aika tyköistuvia. Toimii hyvin farkkujenkin kanssa.
Kauluspaita sanaa en käytä, se kuuluu mielestäni miesten paidoille.
Vartalonmalliltani olen hoikka.
Töissä lähes joka päivä. Olen sihteeri.
Käytän erilaisia paitoja joka päivä. Pitkähihaisia, lyhythihaisia, hihattomia. Napitettavia joko kokonaan alas tai osittain. Kauluksilla tai ilman. T-paidat ja muut trikooreplut on minun mielestä mökkivaatteita, ei aikuisen ihmisen siistejä työ- tai arkivaatteita.
Töissä aika usein. Vain mustia ja valkoisia.
Erittäin harvoin. Työpukeutumisena suosin mekkoja ja pukuja, joissa alla trikoopaita. Paitapuserot ovat epämukavia.
En ikinä. En käytä vaatteita, joita pitää silittää, inhoan sitä hommaa.